ورزش

سرمربی اینتر در راه اخراج؛ نام گزینه‌ها فاش شد

احتمال دارد سرنوشت سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر، در روزهای آینده مشخص شود.

به گزارش “ورزش سه”، نراتزوری با کسب چهار پیروزی و قبول چهار شکست در هشت بازی در فصل جدید سری آ، شروع وحشتناکی داشته و به هیچ عنوان توقعات را برآورده نکرده است. اینتر در دو بازی آخر خود مقابل اودینزه و رم مغلوب شده و حالا در آستانه دیدار حساس فردا شب در ورزشگاه سن سیرو مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا، سیمونه اینزاگی به شدت تحت فشار قرار گرفته است. کوریره دلااسپورت امروز در گارشی مدعی شد در صورت ادامه روند نتایج ضعیف اینتر در بازی فردا شب مقابل بارسلونا و شکست در این دیدار خانگی، سیمونه اینزاگی اخراج خواهد شد. از دژان استانکوویچ یا کریستین چیوو دو ستاره سابق این تیم به عنوان گزینه های اصلی اینتر نام برده شده است.

استیون ژانگ و مدیران باشگاه انتظار دارند کادر فنی و بازیکنان در مورد نتایج و عملکرد اخیر واکنش مثبتی نشان دهند. حتی خود اینزاگی پس از شکست مقابل رم در روز شنبه اعتراف کرد که وضعیت اینتر نگران کننده است.

اینتر در طی یک هفته آینده دو بار به مصاف بارسلونا خواهد رفت و شنبه هفته بعد در خانه ساسولو با این تیم دیدار خواهد کرد. 9 روز آینده می تواند برای آینده این سرمربی 46 ساله که تابستان گذشته قرارداد خود را تا سال 2024 تمدید کرد، تعیین کننده باشد. حتی احتمال اخراج اینزاگی در صورت باخت در بازی فردا شب نیز وجود دارد و اگر این اتفاق رخ نداد، مدیران باشگاه بعد از بررسی عملکرد تیم در سه مسابقه پیش رو، در مورد آینده این سرمربی ایتالیایی و احتمال قطع همکاری با او تصمیم خواهند گرفت.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا