شهرستان ها

توانمندسازی سالمندان تنگستان در دستورکار است

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: به منظور توانمندسازی سالمندان در شهرستان تنگستان در نظر داریم برای اشتغال ۸۷ نفر سالمند پنل‌های خورشیدی ایجاد شود که نگهداری و سرویس به آنها واگذار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی عصر یکشنبه در آئین گرامیداشت روز سالمند در جمع سالمندان شهر اهرم اظهار داشت: سالمندان به عنوان سند مجموعه و تاریخ و گنجینه یک شهرستان به حساب می آیند و در هر زمان و مکان قابل استفاده هستند.

فرماندار تنگستان افزود: در حوزه سالمندان باید زمینه‌ای ایجاد شود که همه جوانان و مردم از ظرفیت بسیار خوب و نگاه فکری سالمندان استفاده لازم را ببرند.

وی با اشاره به اینکه آنچه سالمندان نیاز دارند تکریم است گفت: باید تلاش شود تکریم سالمندان به عنوان یک کار ارزشمند و واجب انجام شود و انتظاری که از دستگاه‌های حمایتی می‌رود این است که در این حوزه بیشتر تلاش کنند.

وی تصریح کرد: در یک جامعه اسلامی قرار داریم و نگاه اسلامی در میان آحاد مردم و خانواده‌ها وجود دارد و نیاز است بیشتر تلاش و همراهی در تکریم سالمندان صورت گیرد.

لطفی بیان کرد: به منظور توانمندسازی سالمندان در شهرستان تنگستان در نظر داریم برای اشتغال ۸۷ نفر سالمندان پنل‌های خورشیدی ایجاد شود که نگهداری و سرویس به این سالمندان واگذار خواهد شد.

فرماندار تنگستان یادآور شد: در بحث خدمات دهی به سالمندان باید در تأمین امکاناتی که نیاز دارند تلاش شود و از جمله در زمینه موارد بهداشتی بیشتر از گذشته کمک صورت گیرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا