ورزش

ونگر: نونیز و مانه از دلایل افت لیورپول هستند

آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال، معتقد است که جدایی سادیو مانه از لیورپول و عدم درخشش داروین نونیز تاثیر زیادی در افت این تیم داشته است.

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول این هفته هم موفق نشد بردی را به نام خودش در لیگ برتر ثبت کند و به تساوی پر گل 3-3 برابر برایتون رضایت داد تا شرایط بحرانی در این تیم همچنان ادامه داشته باشد. 
آنها تا به حال و از آغاز فصل جدید تنها در دو بازی از هفت دیداری که در لیگ برتر برگزار کرده‌اند به پیروزی رسیده‌اند و همین حالا یازده امتیاز با آرسنال که در صدر جدول قرار گرفته است فاصله دارند. 
این در حالی است که آنها فصل گذشته مدعی قهرمانی در لیگ برتر بودند و با یک امتیاز کمتر از سیتی موفق به کسب این عنوان نشدند. این تیم همچنین به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کرد که برابر رئال مادرید شکست خورد اما در جام حذفی و جام اتحادیه عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. 
ونگر درباره دلایل افت لیورپول در فصل جاری به  بین اسپورت گفت:« درک این شرایط کمی دشوار است. آنها همان هسته و همان سبک بازی را دارند اما در حال حاضر تاثیرگذاری سابق‌شان در زمین در هنگام تصاحب توپ را ندارند و این موضوع کاملا مشخص است.»

سرمربی سابق آرسنال با اشاره به عدم درخشش خرید بزرگ این تیم در تابستان اظهار داشت:« نونیز در حال حاضر نتوانسته آن بازی که همان انتظارش را داشتند برای این تیم ارائه کند و این در حالی است که آنها سرمایه‌گذاری زیادی روی او کرده بودند. او حالا نیمکت نشین شده است.»
او همچنان با اشاره به یکی دیگر از دلایل این اتفاق اضافه کرد:« آنها مانه را از دست دادند، بازیکنی که در دیدارهای بزرگ تاثیرگذار بود. او عزم راسخ و تلاش بسیاری برای گلزنی داشت و در هط شرایطی گل می‌زد. از دست دادن او اهمیت بسیاری برای این تیم داشت و نمی‌توان میزان اهمیت او را تخمین زد. آنها حالا جای خالی چیزی را احساس می‌کنند که قبلا داشتند.»

 

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا