ورزش

پایان یک ابهام؛ مس رفسنجان بالاخره کوتاه آمد

باشگاه مس رفسنجان بدهی‌های خود را پرداخت کرده و در ادامه لیگ برتر والیبال حضور خواهد یافت.

به گزارش “ورزش سه”، در همین آغاز کار، لیگ برتر والیبال ایران درگیر حواشی عجیب و غریبی شده است. سخت‌گیری فدراسیون بابت تعویض کفپوش سالن های میزبان مسابقات سر و صدای زیادی به پا کرد. در نهایت اما تصمیم بر این شد که تا پایان نیم‌فصل به باشگاه ها فرصت داده شود تا اقدامات لازم را در این راستا انجام دهند.

با این وجود اخیرا فدراسیون والیبال اعلام کرد که باشگاه مس رفسنجان نمی تواند در سالن خانگی خود میزبان مسابقات باشد بنابراین مقرر شد که دیدار امروز این تیم با فولاد سیرجان در شهر یزد برگزار شود. موضوعی که با واکنش تند مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان نیز روبه‌رو شد و او طی بیانیه‌ای به فدراسیون والیبال حمله کرد.

روز چهارشنبه هفته پیش قرار بود مس رفسنجان در یزد به مصاف فولاد سیرجان برود اما فدراسیون والیبال اعلام کرد که به دلیل مسائل مالی و عدم پرداخت برخی مطالبات از سوی مس رفسنجان این بازی برگزار نشده و 3-0 به سود سیرجانی ها اعلام می‌گردد.

عدم پرداخت بدهی ها توسط مس رفسنجان باعث شده بود که هنوز هم برگزاری دیدار فردا این تیم برابر پیکان در هاله‌ای از ابهام قرار داشته باشد اما معاون اجرایی این باشگاه یعنی علی علیزاده گفت و گو با ورزش سه تایید کرد که تمام بدهی های این باشگاه به بازیکنان پرداخت شده تا این مسئله ختم به خیر شود و بازی فردای مس رفسنجان برابر پیکان برگزار گردد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا