ورزش

کلافگی ستاره بایرن مونیخ؛ از ناگلزمان بپرسید نه من!

لئون گورتزکا، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، مدعی شد علاقه ای به صحبت در مورد شرایط ترکیب بایرن مونیخ ندارد.

به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ شب گذشته با پنج گل در خانه برابر ویکتوریا پلژن به برتری دست یافت تا در پایان دور رفت، با کسب 9 امتیاز و با اقتدار در صدر جدول گروه دشوار خود قرار بگیرد. لئون گورتزکا، هافبک خلاق و تاثیرگذار بایرن که نمایش خوبی در این دیدار داشت، تاکید سوالات در مورد ترکیب اصلی این تیم باید از یولیان ناگلزمان پرسیده شود، نه او.

لئون گورتزکا گفت: “موفق به کسب 9 امتیاز از سه بازی شده ایم و تفاضل گل خوبی هم داریم. ما در مسیر خوبی قرار گرفته ایم و برابر ویکتوریا پلژن منظم بازی کردیم. ما به خوبی برای رویارویی با این حریف آماده شده بودیم و بیشتر گل های بایرن مونیخ نیز از همین مسیر به ثمر رسید. 

ما به درستی در طول تعطیلات بازی های ملی مورد انتقاد قرار گرفتیم. ما از زمان به خوبی استفاده و دوباره روی ارائه سبک بازی مورد نظر خود تمرکز کردیم. هدف ما این است که منظم بازی کنیم و البته هنوز از نتایج بازی های بایرن مونیخ در قبل از تعطیلات مسابقات ملی بسیار ناراحت هستیم.

رقابت در خط هافبک بایرن مونیخ؟ راستش را بخواهید من دیگر از صحبت کردن متوالی در مورد اینکه چه کسی در ترکیب اصلی قرار می گیرد، خسته شده ام. ما شنبه خواهیم دید که چه بازیکنی در زمین خواهد بود و من مطمئنم که تیم قدرتمندی در دیدار با دورتموند روانه میدان خواهد شد. اینکه دوست داریم در ترکیب ثابت قرار داشته باشیم در ذات من است و این خصوصیت در مورد سایر بازیکنان نیز صدق می کند. این از جاه طلبی ما می آید و البته در نهایت این سوالات باید از یولیان ناگلزمان پرسیده شود.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا