ورزش

مجدمی: باخت چهار گله را فراموش کردیم

بیست و سه هفته دیگر وقت داریم؛

هافبک دفاعی نفت مسجدسلیمان میگوید شکست تلخ مقابل نساجی را فراموش کرده اند و برای جبران آن نتیجه روبروی گل گهر قرار می گیرند.

به گزارش “ورزش سه”، نفت مسجدسلیمان که روند خوبی را در پیش گرفته بود شکست سنگینی مقابل نساجی متحمل شد. مسلم مجدمی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: با توجه به اینکه در دقیقه دو گل خوردیم تمرکز تیم ما به هم ریخت و همین موضوع عامل اصلی باخت ما شد. هر تیمی در طول یک فصل یکی دو نمایش ضعیف دارد و در دیدار با نساجی هم روز بد تیم ما بود و برای تمام تیم ها از این دست اتفاقات افتاده. با توجه به صحبت‌هایی که آقای مهاجری با بچه ها کرده این بازی را فراموش میکنیم و برای دیدار با گل گهر از نظر فنی و روحی و روانی آماده می شویم.
او در مورد تعویضش در ابتدای نیمه دوم ادامه داد: دلیل خاصی نداشت و فنی بود و آقا رضا قصد داشت روند تیم را هجومی تر کند.
این بازیکن در خصوص دیدار با گل گهر عنوان کرد: همه میدانند که گل گهر  پر مهره است و مالی هزینه کرده و همه جوره خوب است. همیشه بازی کردن مقابل تیم های امیرخان سخت است ولی ما در زمین خودمان بازی داریم و باید شکست سنگین در دیدار قبل را جبران کنیم.
مجدمی در پایان در مورد کسب ۸ امتیاز در هفت هفته اخیر افزود: جدول هنوز شکل واقعی را نگرفته اما با توجه به شرایط بازی های قبل و نوع نمایش مان الان می توانستیم ۴ امتیاز بیشتر داشته باشیم. سچل دیدار با نساجی که بد بودیم در خیلی از بازی ها حق‌مان برد بود. هنوز ۲۳ هفته باقی مانده و فرصت زیادی داریم که نفت مسجدسلیمان را به جایگاه ویژه اش برسانیم.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا