ورزش

پیش بازی چلسی – میلان: روسونری به دنبال طلسم‌شکنی در خانه شیرها

چلسی در چارچوب مسابقات گروه E لیگ قهرمانان اروپا امشب در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان میلان است.


به گزارش ایلنا، تیم گراهام پاتر پس از دو بازی بدون برد، در قعر جدول رده بندی گروه ایستاده است، در حالی که روسونری با کسب چهار امتیاز از شش امتیاز، جایگاه اول را به خود اختصاص داده است.

فیلمنامه پیش از بازی نوشته شده بود و کانر گالاگر به ایفای نقش پرداخت. با اینکه پاتر سرانجام هدایت یک بازی لیگ برتر برای چلسی را بر عهده گرفت، تیمش 2-1 بر کریستال پالاس پیروز شد.

اودسون ادوارد در دقیقه هفتم پالاس را در موقعیت برتری قرار داد، اما گل اول پیر امریک اوبامیانگ و سپس گالاگر آبی‌ها را به برتری رساند.

پس از خروج از مرز داخلی، پایان دادن به روند بدون برد چلسی در اروپا در دستور کار بعدی پاتر است. چلسی پیش از اخراج توماس توخل برابر دیناموزاگرب یک بر صفر شکست خورده بود و برابر سالزبورگ هم به تساوی یک بر یک رسید.

از مارس 2010 تاکنون چلسی در خانه مقابل حریف ایتالیایی در اروپا شکست نخورده است – باخت 1-0 به اینترمیلان به رهبری ژوزه مورینیو – و میزبان 8 بازی را بدون شکست در استمفوردبریج پشت سر گذاشته است، اما آنها همچنین نتوانسته اند دروازه خود را در این مسابقات بسته نگه دارند.

بحران مصدومیت در تیم استفانو پیولی در جریان بازی آخر هفته آث میلان با امپولی در سری آ از بد به بدتر تبدیل شد، اما قهرمانان ایتالیا همچنان با پیروزهای راحت در نبرد برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در سری آ ادامه می‌دهند.

پیولی شاهد تساوی تیمش مقابل سالزبورگ بوده و با غلبه بر دیناموزاگرب به مقام اول گروه E لیگ قهرمانان اروپا دست یافته و همانند چلسی، قهرمان ایتالیا نیز در هفته‌های اخیر نواقص دفاعی خود را نشان داده است – در شش بازی متوالی در تمام تورنمنت‌ها گل خورده است.

با این حال، میلان هشت بازی خارج از خانه را بدون شکست پشت سر گذاشته و اکنون قصد دارد به یک ناکامی اروپایی در زمین انگلیس پایان دهد، تنها برد آنها در چنین بازی‌هایی در اولدترافورد مقابل منچستریونایتد در فوریه 2005 به دست آمد.

روسونری با 7 تساوی و 12 شکست از 19 سفر قبلی برای رویارویی با باشگاه‌های انگلیسی در رقابت‌های اروپایی به میدان رفته است و آن‌ها از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 1999-2000 مقابل چلسی تا به حال دیداری نداشته‌اند.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا