ورزش

پیروزی مقابل بارسلونا سرنوشت فصل را عوض می‌کند

هاکان چالهان اوغلو:

هاکان چالهان اوغلو، ستاره خلاق اینتر، حس می کند پیروزی مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان می تواند سرنوشت فصل را عوض کند.

به گزارش “ورزش سه”، اینتر در شبی جنجالی و در شرایطی که تصمیمات داور به شدت خبرساز شد، توانست با تک گل تماشایی هاکان چالهان اوغلو از سد بارسلونا گذشته و بعد از دوره ای ضعیف، به سه امتیاز این دیدار حساس دست پیدا کند. ستاره ترکیه ای اینتر تاکید کرد آنها حامی سیمونه اینزاگی هستند و این پیروزی نشان داد نراتزوری در ادامه فصل به دنبال دستیابی به اهداف بزرگ تری خواهد بود.

هاکان چالهان اوغلو گفت: “ما همیشه در کنار سرمربی تیم هستیم و سیمونه اینزاگی مردی بزرگ و سرمربی فوق العاده ای است. وقتی در مورد خانواده بودن یک تیم صحبت می کنیم، باید از سرمربی تیم نیز محافظت کنیم و در دیدار مقابل بارسلونا این اتفاق رخ داد. بعد از شکست این هفته برابر رم باید به شکلی نشان می دادیم که تیم قدرتمندی هستیم و لایق دستاوردهای بیشتری در ادامه فصل خواهیم بود. نمایش فوق العاده مقابل بارسا ای داشتیم و بعد از گذراندن چنین دوره سختی، قصد داشتیم نتیجه مورد نظرمان را کسب کنیم.
برای ما خیلی مهم بود که مقابل تیمی مانند بارسلونا برنده شویم و ما با کسب این پیروزی بیش از هر چیز برای هوادارانی که همیشه کنار تیم هستند، سیگنال هایی ارسال کردیم. آنها در مقابل بارسلونا به شدت از ما حمایت کردند و ما نیز ثابت کردیم که شایسته پیروزی هستیم. این نتیجه واقعاً می تواند ما را متحول کرده و سرنوشت فصل ما را تغییر دهد، زیرا ما می خواهیم بر همین اساس به سمت جلو حرکت کنیم. برای صعود از دور گروهی باید آرامش خود را حفظ کرده و بازی به بازی پیش برویم.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا