ورزش

ناکامی مطلق ستاره بارسا؛ سایه لواندوفسکی در سن‌سیرو

روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا، شب کم فروغی را در دیدار مقابل اینتر سپری کرد.

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا شب گذشته و در دیداری جنجالی در خانه اینتر با یک گل مغلوب شد تا دومین شکست متوالی خود در لیگ قهرمانان فصل جاری را تجربه کند. بدین ترتیب کار این تیم برای صعود به دور بعد دشوار شده و احتمالا آنها چاره ای جز غلبه بر اینتر در دیدار خانگی هفته آینده ندارند. اما روبرت لواندوفسکی، مهاجم جدید این تیم شب گذشته عملکرد چندان خوبی نداشته و نتوانست گره از کار ژاوی در طول 90 دقیقه باز کند.

لیگ قهرمانان این فصل برای این مهاجم باتجربه به شکلی رویایی آغاز شد و او توانست سه بار در دیدار با ویکتوریا پلژن دروازه این تیم را باز کند. اما روبرت لواندوفسکی در بازی دوم و در شرایطی که برابر تیم سابقش بایرن مونیخ قرار گرفت، چند فرصت بسیار خوب را از دست داد و در نهایت در گلزنی ناکام ماند. اما این روند در بازی شب گذشته ادامه یافت و این بازیکن در طول 90 دقیقه تاثیر چندانی بر بازی تیمش نداشت.

جالب اینجاست روبرت لواندوفسکی در دیدار شب گذشته در خانه اینتر فقط موفق به زدن یک ضربه به سمت دروازه شد و در ادامه بازی توفیقی در ایجاد خطر روی دروازه حریف نداشت. این اتفاق در حالی رخ داده که در دو هفته ابتدایی لیگ قهرمانان و در دو دیدار بارسلونا مقابل بایرن مونیه و ویکتوریا پلژن، این ستاره گلزن به ترتیب هفت و 6 ضربه به سمت چارچوب زده بود.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا