ورزش

اولین تمرین لژیونر جدید ایران در روسیه (عکس)

امیرحسین اسفندیار روز گذشته در تمرینات اورال اوفا حاضر شد.

به گزارش “ورزش سه”، پیش از آغاز لیگ ملت ها کمتر کسی تصور می کرد که امیرحسین اسفندیار یکی از کلیدی ترین مهره های ایران در این تورنمنت باشد. با این حال از هفته دوم لیگ ملت‌ها بود که امیرحسین اسفندیار به شکل کامل وارد ترکیب شروع کننده تیم ملی ایران شد و از همان موقع هم بود که تیم ملی با پیشرفت قابل ملاحظه‌ای مواجه شد.

نمایش های درخشان این بازیکن جوان در هفته سوم لیگ ملت‌ها نیز ادامه داشت و او در جریان پیروزی مهم و سرنوشت‌ساز ایران مقابل صربستان که منجر به صعود ما به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها شد، عملکردی تعیین کننده داشت. با وجود این که تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های قهرمانی جهان با شکست مقابل برزیل از دور رقابت ها کنار رفت اما اسفندیار در این تورنمنت نیز عملکرد بدی نداشت و هرگاه که به میدان رفت تاثیرگذار ظاهر شد.  

همین عملکرد ستاره جوان والیبال ایران در دو ماه اخیر باعث شد که چند باشگاه اروپایی به دنبال جذب این بازیکن باشند اما در نهایت این بازیکن با عقد قراردادی رسمی به عضویت باشگاه اورال اوفا در روسیه در آمد.

اسفندیار نهایتا بعد از حل مشکلات مربوط به ویزا بالاخره توانست به کشور روسیه سفر کند و روز گذشته هم اولین تمرین خود با تیم جدیدش را انجام داد. تنها لژیونر ایران در این فصل از رقابت های لیگ روسیه که از انگیزه های زیادی برای موفقیت در تیم اورال اوفا برخوردار است.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا