شهرستان ها

۷۳ درصد مسئولان میامی پروازی هستند

میامی-امام جمعه میامی با بیان اینکه بزرگترین مشکل شهرستان این است که مدیران آن در این شهر اقامت ندارند، گفت: ۷۳ درصد از مدیران این شهرستان پروازی هستند و لذا نمی‌توانند مشکل مردم را درک کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد عزیزی پیش از ظهر آدینه در جمع مردم محمد آباد میامی و با حضور استاندار سمنان به میزبانی مسجد روستا با بیان اینکه مشکلات شهرستان در بخش‌های روستایی، اشتغال و… همگی مهم هستند اما مسئله‌های مهمتری گریبان میامی را گرفته است، تاکید کرد: مسئله یابی به ما می‌تواند کمک کند تا مسائل این شهرستان را بهتر احصا کنیم.

وی با بیان اینکه برخی مشکلات در میامی از جمله مسائل اصلی شهرستان هستند، افزود: نخستین مسئله میامی، مسئولان پروازی است یعنی کسانی که در این شهرستان سکونت ندارند اما مدیریت می‌کنند.

امام جمعه میامی با بیان اینکه وقتی در یک روستا دهیار و عضو شورا ساکن نیستند مشکل را نمی‌فهمند و وقتی مشکل را نفهمیدند آن را درک نخواهند کرد و در رفع آن هم عاجز خواهند بود، بیان کرد: طبق پایشی که صورت گرفته ۷۳.۵ درصد از مدیران میامی پروازی هستند.

عزیزی با بیان اینکه تقریباً یک چهارم مدیران میامی در این شهرستان ساکن هستند و مابقی در پایان ساعت اداری به شهر مجاور می‌روند، بیان کرد: مطالبه‌ای که مردم میامی دارند این است که استانداری سمنان به این مشکل رسیدگی کند.

وی با بیان اینکه دومین مشکلی که میامی با آن روبرو است، عدم استفاده تا حد امکان از نیروهای بومی است، ابراز کرد: میامی دارای جوانان بومی و مستعد خوبی است که باید از آنها استفاده شود لذا ما می‌خواهیم تا حد امکان از این افراد استفاده شود.

امام جمعه میامی گفت: اگر نیاز بود که از شاهرود و سمنان فردی برای مدیریت و کار به میامی بیاید دست کم شرایطی فراهم شود که در این شهرستان اقامت داشته باید و فرزندش حداقل در مدارس این شهرستان ثبت نام کند یا خرید مورد نیاز خانه شأن را از اینجا تأمین کنند.

عزیزی بیان کرد: اگر همین دو مشکل در میامی حل شود شاهد خواهیم بود که بسیاری مسائل شهرستان رفع خواهد شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا