ورزش

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی با فولاد

عارف تنها غایب ترکیب تیم برنده

احتمال می رود که عارف غلامی تنها تغییر در ترکیب استقلال نسبت به بازی قبل برابر گل‌گهر باشد.

به گزارش “ورزش سه”، در یکی از دیدارهای مهم و حساس هفته هشتم رقابت های لیگ برتر، استقلال در استادیوم آزادی تهران میزبان فولاد است. آبی پوشان که با پیروزی در مسابقه هفته قبل برابر گل‌گهر توانستند خود را به رتبه دوم جدول رسانده و با پرسپولیس هم امتیاز شوند، در انتظار لغزش رقیب در بازی امروز مقابل سپاهان هستند تا بتوانند صدر جدول رده بندی را از آن خود کنند.

انتظار می رود که برای بازی امروز، ریکاردو ساپینتو کمترین تغییرات را نسبت به دیدار گذشته مقابل گل‌گهر در ترکیب تیمش ایجاد کند و حضور حسین مرادمند به جای عارف غلامی، تنها تغییر آبی‌پوشان در این مسابقه خواهد بود.

* سیدحسین همچنان مورد اعتماد ساپینتو
حسینی در دیدار قبل برابر گل‌گهر، با یک سیو بزرگ در ثانیه‌های پایانی، پیروزی را برای تیمش حفظ کرد. کاپیتان آبی‌ها در بازی حساس امروز نیز وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده دارد و امیدوار است که در این مسابقه بزرگ، موفق به ثبت کلین‌شیت شود.

* در انتظار اولین بازی مرادمند
با توجه به غیبت عارف غلامی به دلیل مسائل انضباطی، ساپینتو برای بازی امروز از محمدحسین مرادمند در خط دفاعی تیمش استفاده خواهد کرد. او برای اولین بار در این فصل لباس آبی‌ها را بر تن خواهد کرد و در کنار رافائل سیلو، زوج خط دفاعی تیمش را تشکیل خواهد داد.

* کوین همچنان جانشین صالح
ساپینتو از اعتماد به کوین یامگا و استفاده از او در پست وینگ بک راست رضایت دارد و به همین دلیل در بازی امروز نیز او به جای صالح حردانی بازی می کند. در سمت چپ نیز، باز هم جعفر سلمانی از ابتدا به میدان می‌رود تا ابوالفضل جلالی از روی نیمکت کار را دنبال کند.

* خط میانی استقلال، همچنان بدون تغییر
روزبه چشمی و مهدی مهدی‌پور که در مسابقات گذشته، زوج خط میانی استقلال را تشکیل داده بودند، برای دیدار امروز نیز از ابتدا بازی خواهند کرد. آنها امروز کار سختی را در تقابل با هافبک‌های فولاد خواهند داشت. آرش رضاوند نیز جلوتر از این 2 بازیکن انجام وظیفه می کند.

* استقلال با قایدی و محبی استارت می‌زند
وینگرهای بوشهری استقلال در بازی‌های گذشته موثر بازی کرده‌اند. محمد محبی و مهدی قایدی که در این تابستان به جمع شاگردان ساپینتو اضافه شده‌اند، برابر فولاد نیز از ابتدا به میدان می‌روند تا قوای تهاجمی تیم را برابر فولاد افزایش دهند.

* بابایی امید اول گلزنی آبی‌پوشان
پیمان بابایی در دیدارهای اخیر و در خط حمله پرتلاش ظاهر شده است. او در بازی با فولاد نیز گزینه اول ساپینتو برای حضور در ترکیب اصلی است و باید دید موفق به باز کردن دروازه کنت خواهد شد یا خیر.

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی با فولاد:
سیدحسین حسینی – حسین مرادمند – رافائل سیلوا – کوین یامگا – جعفر سلمانی – روزبه چشمی – مهدی مهدی‌پور – آرش رضاوند – محمد محبی – مهدی قایدی – پیمان بابایی

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا