ورزش

شمسایی: صعود به جام جهانی هدف ماست/ سرمربی تایلند: ایران شایسته صعود به فینال بود

سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند، قهرمان ۱۲ دوره جام ملت‌های آسیا را شایسته صعود به فینال شانزدهمین دوره این رقابت‌ها دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سسار گاگو درباره شکست 5 بر صفر تیم ملی فوتسال تایلند مقابل ایران و ناکامی شاگردانش در صعود به فینال جام ملت‌های آسیا 2022 اظهار داشت: کار را با تمرکز کافی شروع نکردیم و در اوایل هر نیمه گل خوردیم. موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم، اما مانند ایران نبودیم و فرصت غافلگیری این تیم را از دست دادیم.

وی با بیان اینکه تایلند اشتباهات زیادی برابر تیم ملی کشورمان مرتکب شد، تصریح کرد: نمی‌خواهم اشتباهات خودمان را آنالیز کنیم. می‌دانستیم بازی سختی داریم و گل دوم حریف را در نیمه دوم پیش‌بینی می‌کردیم. از شرایط بازی مطلع بودیم و نباید این گل را می‌خوردیم.

سرمربی تیم ملی تایلند راجع به تفاوت تیمش با شاگردان شمسایی گفت: ایران قطعاً بهترین تیم آسیاست. بدن بازیکنان ایران با تایلندی‌ها متفاوت است و آنها لیگی دارند که رقابت بالایی در آن می‌بینیم. همین موضوع شرایط تیم ملی را هم بهتر می‌کند. مهمترین نکته این است که بازیکنان ایران استعداد دارند. اگر شما در فوتسال استعداد داشته باشید، هر کاری می‌توانید انجام بدهید. ایران شایسته بازی در فینال بود و واقعاً خوب بازی کرد.

همچنین وحید شمسایی در نشست خبری بعد از بازی خاطرنشان کرد: همه بازیکنان ما می‌توانستند گل بزنند و همه آنها برترین بازیکن مسابقه هستند. در نیمه اول برای کنترل مسابقه تلاش کردیم و می‌توانستیم به گل برسیم، اما تایلند فرصت‌هایی داشت. استراتژی خودمان را برای نیمه دوم تغییر دادیم و فکر می‌کنم همه از نمایشی که ارائه کردند، لذت بردند.

وی در مورد دیدار با ژاپن در فینال مسابقات عنوان کرد: نمی‌توانیم بازی با ژاپن را پیش‌بینی کنیم، اما آماده این مسابقه هستیم. هر زمان که به نشست خبری می‌آیم، همه از من می‌پرسند ایران چند گل می‌تواند برای بازی بعد بزند. باید بپذیریم که ژاپن، ازبکستان و ویتنام تیم‌های سرسخت آسیا هستند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره هدفی که برای این تیم ترسیم کرده است، بیان کرد: جایگزین کردن تعدادی اسطوره با بازیکنان جوان دشوار است، اما از روزی که سرمربی تیم ملی شدم، دیدگاه من رسیدن به فینال جام جهانی بود. می‌دانم مسیری طولانی پیش رو داریم، اما این هدف ماست و می‌خواهیم به آن برسیم. ما 14 وحید شمسایی در تیم‌مان داریم.

انتهای پیام/

منبع خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا