ورزش

پس از برد بارسا برابر PSG نزد روانشناس رفتم

کاوانی:

ادینسون کاوانی، ستاره سابق پاری سن ژرمن، می‌گوید پس از پیروزی باورنکردنی بارسلونا برابر این تیم تحت درمان قرار گرفته است.

به گزارش “ورزش سه”، بازگشت بارسلونا به بازی برابر پاری سن ژرمن در حالی که بازی رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا را با نتیجه 0-4 شکست خورده بود، همچنان یکی از عجیب‌ترین اتفاق‌های فوتبال اروپا به حساب می‌آید. 
این بازی که در سال 2017 در ورزشگاه پارک دو پرنس برگزار شد با پیروزی عجیب و دور از انتظار 1-6 بارسا و صعود این تیم به مرحله بعدی همراه شد، در حالی که هیچکس پیش‌بینی نمی‌کرد که این تیم پس از دریافت چهار گل در بازی رفت بتواند بار دیگر به بازی برگردد و حتی شانس صعود به مرحله بعدی را داشته باشد. 
هدایت بارسا در آن زمان برعهده لوئیز انریکه بود و او موفق شد انگیزه لازم را برای کسب این پیروزی به بازیکنانش بدهد، اتفاقی که مشخصا برای بازیکنان پی اس جی چندان خوشایند نبود. 


یکی از بازیکنانی که پیراهن پی اس جی را در آن شب به تن داشت کاوانی بود که حالا فاش کرده که پس از این بازی تحت درمان قرار گرفته است. 
او در این باره به رلوو گفت:« اولین باری که به روانشناس مراجعه کردم پس از بازگشت بارسا برابر پی اس جی بود. این اتفاق تاثیر زیادی روی من داشت. در عرض پنج دقیقه تمام تلاش‌های ما از بین رف و همه چیز تغییر کرد. این شکست بزرگی برای ما بود و ما نمی‌توانستیم کاری کنیم. هرچند این فقط فوتبال است اما ابعاد دیگری از زندگی شما را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد و نشانه‌های اضطراب را به همراه دارد. من وقتی می‌خوابیدم سرگیجه داشتم و همین باعث شده بود که از خواب بترسم و حتی فکر کنم مشکل مغزی دارم.»
 

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا