اقتصاد

مهلت ثبت شناسه لوازم‌یدکی خودرو امروز پایان می‌یابد


معاون صنایع عمومی وزیر صمت گفت: مهلت قانونی ثبت شناسه کالا و کد رهگیری برای 55 قلم لوازم یدکی خودرو امروز به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدمهدی برادران در یک گفت‌وگوی تلویزیونی با بیان اینکه مهلت قانونی ثبت شناسه کالا و کد رهگیری برای 55 قلم لوازم‌یدکی خودرو امروز به پایان می‌رسد،‌گفت: از این تاریخ به بعد این محصولات بدون کد شناسه قاچاق محسوب می‌شوند.

وی افزود: تولید و واردات لوازم‌یدکی خودرو در ماه‌های گذشته ملزم به دریافت شناسه کالا شده بود بنابراین عرضه‌کنندگان قطعات لوازم‌یدکی خودرو تا امروز 15 مهر فرصت دارند کالاهای بدون شناسه را تعیین و تکلیف و برای آنها شناسه دریافت کنند.

معاون صنایع عمومی وزیر صمت بیان داشت:‌ بر این اساس امروز آخرین فرصت برای شناسه‌دار کردن قطعات لوازم‌یدکی خودرو است و از این تاریخ، فروش لوازم‌یدکی خودرو بدون کد شناسه قاچاق محسوب می‌شود.

برادران با تأکید بر اینکه تولیدکنندگان لوازم‌یدکی باید تولیدات خود را در سامانه جامع تجارت ثبت کنند، اظهار داشت: عرضه‌کنندگان لوازم‌یدکی هنگام خرید از تولیدکنندگان به شناسه و کد رهگیری کالا توجه کنند.

وی افزود:‌پس از تاریخ مذکور بازرسان قطعات و لوازم‌یدکی بدون شناسه در سطح بازار را مطابق قانون قاچاق دانسته و آن را جمع‌آوری خواهند کرد.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا