شهرستان ها

بخش عمده امنیت کشور را مدیون فراجا هستیم

گرگان- امام جمعه گرگان با تاکید بر اینکه بخش عمده نظم و امنیت را مدیون فراجا هستیم، گفت: پلیس حافظ امنیت و آرامش مردم است و برای این منظور جانانه تلاش می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهارکرد: امنیت و سلامت از بزرگترین نعمات الهی بوده که بدون آنها نمی‌توان زندگی کرد.

امام جمعه گرگان افزود: پلیس از دورافتاده‌ترین نقاط مرزی تا شهرها و جاده‌ها شبانه روز مشغول خدمت به جامعه و تامین نظم و امنیت است که حقیقتاً جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به ۱۳ هزار شهید گرانقدر فراجا، گفت: وجود شهدای عرصه نظم و امنیت، نشان از ایثار، فداکاری و جانفشانی پلیس اسلامی در راه دفاع از مردم و انقلاب دارد.

نورمفیدی با تاکید بر اینکه بخش عمده نظم و امنیت را مدیون فراجا هستیم، تصریح کرد: پلیس حافظ امنیت و آرامش مردم است و برای این منظور جانانه تلاش می‌کند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اغتشاشات اخیر، گفت: مسئله حجاب، بهانه است و دشمنان قسم خورده با سوءاستفاده از یک موضوع قصد پیاده کردن اهداف پلید خود در ایران اسلامی را دارند.

وی با بیان اینکه ریشه وقایع اخیر به مرور زمان مشخص می‌شود، تاکید کرد: حجاب به هیچ عنوان مانع ترقی زنان نیست بلکه وسیله‌ای برای حفظ کرامت و مقام زن است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان افزود: با هوشمندی اقشار مختلف مردم و همراهی آنها با نهادهای نظامی و انتظامی این فتنه خاموش شد و بی تردید نقش مردم بسیار ارزشمند بود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا