شهرستان ها

ارتقای ۴۸ درصدی سهم اشتغال شهرستان نیر در سال جاری

نیر- معاون فرماندار نیر اشتغال را جزو عوامل اساسی توسعه و پیشرفت دانست و گفت: در ۶ ماهه اول امسال سهم اشتغال در شهرستان نیر به ۴۸ درصد ارتقاء یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی پورجم صبح شنبه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان نیر در سخنانی بر ضرورت توجه به توسعه اشتغال در شهرستان‌ها و تلاش برای جلوگیری از مهاجرت نیروی کار تاکید و اظهار کرد: پیرو پیگیری‌های به عمل آمده در خصوص تعهد اشتغال سال ۱۴۰۱ و در راستای برگزاری جلسات هفتگی مستمر با محوریت اشتغال، میزان اشتغال محقق شده برای این شهرستان افزایش یافت.

وی گفت: از سهم ۸۷۰ نفر در سال ۱۴۰۱ از ۱۸.۴ درصد در مرداد ماه به ۴۷.۸ درصد در نیمه اول مهر ماه افزایش و رتبه شهرستان در بحث تحقق اشتغال از نهم به دوم در استان ارتقا یافته است.

معاون فرماندار شهرستان نیر تأکید کرد: با توجه به ارتقای ماتریس اشتغال این شهرستان، عزم جدی مسئولان نیر برای تحقق بیشترین سهمیه اختصاصی شهرستان، نیاز مبرم برای رونق چرخه تولید و خودکفایی در این شهرستان به شمار می‌رود که باید با جدیت پیگیری شود.

پورجم اشتغال را شاخصه اساسی در توسعه و پیشرفت جوامع دانست و افزود: اشتغال پایدار ارتباط مستقیم با ارتقای رفاه، آسایش و ارزش افزوده در جامعه دارد و باید در اولویت مباحث اقتصادی قرار گیرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا