ورزش

بیشتر تیمها از داوری متضرر شدند/ تیم ملی فوتبال می‌تواند صعود کند

ایمان عالمی در گفتگو با مهر:

مربی تیم فوتبال هوادار با بیان اینکه قضاوت داوران حاشیه های زیادی را برای فوتبال ایران درست کرده است، گفت: اکثر تیم‌های لیگ برتری از اشتباهات داوری ضرر کرده اند.

ایمان عالمی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پیروزی تیمش برابر مس کرمان و بازی‌های دیگر لیگ برتر گفت: دو هفته بود که تیم ما با بدشانسی نتیجه نمی‌گرفت. ما در مقابل مس رفسنجان و سپاهان هم خوب بودیم اما نتوانستیم به نتیجه دلخواه دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: در این هفته توانستیم مس کرمان را شکست داده و موقعیت مان را بهبود ببخشیم و با روحیه خوب به فکر ادامه لیگ باشیم تا بتوانیم به آنچه که هدفمان است دست پیدا کنیم.

مربی تیم هوادار در مورد هفته هشتم لیگ برتر هم گفت: بازی‌ها به هم نزدیک شده است. تیم‌ها فاصله امتیازی شأن نسبت به یکدیگر کم شده و همین مسئله به حساسیت بازی‌ها افزوده است ضمن اینکه جام جهانی نزدیک است و بازیکنان انگیزه بالایی دارند تا بتوانند در لیست نهایی سرمربی تیم ملی برای جام جهانی جایی داشته باشند. در این هفته گل گهر با یک برد خوب خودش را به صدر جدول رساند و پرسپولیس و استقلال با تساوی که برابر حریفانشان به دست آوردند پشت سر گل گهر ایستاده اند البته هر سه تیم ۱۵ امتیازی هستند و این می‌تواند دیدارهای بعدی این سه تیم را جذاب‌تر کند.

وی در پاسخ به این پرسش که سرمربی تیم ملی گرایش بیشتری نسبت به بازیکنان خارج از کشور دارد گفت: کی روش ۷۰ درصد تیمش را لژیونرها تشکیل می‌دهند. با توجه به اینکه آنها در اروپا شاغل هستند و در تیم‌های معتبر توپ می‌زنند بازیکنان مورد نظر سرمربی هستند و به همین دلیل سرمربی تیم ملی نگاه ویژه ای به آنها دارد. بنابراین بازیکنان باید تلاش بیشتری از خود نشان دهند تا بتوانند از لیگ برتر به جام جهانی برسند.

ایمان عالمی در پاسخ به این سوال که اشتباهات داوری به شما هم آسیب رسانده است یا خیر گفت: در دو سه بازی ما هم از اشتباهات داوری متضرر شدیم. متأسفانه اکثر تیم‌های لیگ برتری از ابتدا فصل نسبت به قضاوت داوران معترض بودند و این مسئله تا هفته هشتم هم ادامه پیدا کرده است. در بازی با پرسپولیس یکی از بازیکنان این تیم باید اخراج می‌شد اما داور چنین کاری نکرد و همین مسئله می‌توانست به سود ما تمام شود اما در مجموع اشتباهات داوری زیاد شده و همه تیم‌ها نسبت به این قضیه معترض هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی از گروه خود صعود خواهد کرد یا خیر، افزود: به نظر من کی روش برای این انتخاب شده که شناخت کافی از فوتبال ایران دارد. انتظار می‌رود او بتواند چنین کاری را انجام دهد. با توجه به شناخت کافی دو بازی خوب و زمان باقی مانده تا جام جهانی صعود تیم ملی به دور بعد دور از دسترس نخواهد بود.

مربی هوادار در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم شاهد حضور تیم ملی در مرحله بعد جام جهانی باشیم. این اتفاق می‌تواند برای فوتبال ما مثبت باشد ضمن اینکه می‌توانیم لژیونرهای بیشتری را هم در اروپا ببینیم که این مسئله باعث رشد فوتبال ما خواهد شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا