ورزش

روی اشتباهات داوری گل خوردیم/ بازیکن پرسپولیس باید اخراج می‌شد

محمد ربیعی:

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: روی اشتباه فردی گل خوردیم و با این که زمان زیادی را در اختیار داشتیم نتوانستیم جبران کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته نهم لیگ برتر از ساعت ۱۷ امروز پنجشنبه در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی آغاز شد که این بازی با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. یورگن لوکادیا (۱۸ – پنالتی) برای پرسپولیس گل زد.

محمد ربیعی پس از شکست مقابل پرسپولیس در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی به خبرنگاران گفت: خداقوت می‌گویم به تیم پرسپولیس و این برد را به کادر فنی و هوادارانشان تبریک می‌گویم. به تیم خودمان هم خسته نباشید می‌گویم.

وی ادامه داد: بازی خوبی بود و فکر می‌کنم ۲۵ تا ۳۰ دقیقه اول بازی را پرسپولیس بهتر بازی کرد. ما اشتباهات فردی داشتیم و شاید روی هیجان و روی بی‌تمرکزی اشتباه کردیم. با این حال دو سوم بازی در دست ما بود.

ربیعی ادامه داد: یک گل خیلی ساده به پرسپولیس دادیم. در این بازیها جزئیات خیلی مهم است. 

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد خطای وحید امیری روی بازیکن مس و دریافت کارت زرد گفت: من صحنه را دیدم و آقای امیری در آخرین لحظه پایش را روی پای بازیکن ما گذاشت و باید کارت زرد می گرفت اما داور اعلام کرد که بازیکن ما خطا کرده است. من دیگر حرفی ندارم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا