ورزش

علیزاده: بازیکنان پرسپولیس از دقیقه ۷۵ زیر توپ می‌زدند/ سرمان را نبُرید!

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان معتقد است بازیکنان تیم پرسپولیس برای حفظ برتری یک بر صفر خود برابر مس، در دقایق پایانی فقط توپ را از دروازه خودشان دور می‌کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی علیزاده پس از شکست یک بر صفر مس رفسنجان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به باشگاه پرسپولیس بابت این برد تبریک می‌گویم. به تیم خودمان هم تبریک می‌گویم که بازیکنان تیم بزرگ پرسپولیس، از دقیقه 75 یا 80 زیر توپ می‌زدند؛ این یعنی خیلی خوب کار کردیم. انتقادی هم از داوری دارم. آقای خداداد افشاریان! خواهش می‌کنم به این مسئله ورود کنید. وحید امیری روی بازیکنم پا گذاشت و باید اخراج می‌شد. چرا مدارا می‌کنید؟

«تیم ما شهرستانی و مظلوم است؛ حق‌مان را نخورید.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: این چه نوع داوری است؟ این داور در چند مسابقه قضاوت کرده است؟ خودتان گفتید داور در دیدار با صنعت نفت، نساجی و گل‌گهر به ضرر ما اشتباه کرد. بس است دیگر. همیشه به ما می‌گویید صحبت نکنیم. اگر صحبت نکنیم، چه کار کنیم؟ حق ما را بدهید. تماشاگران پرسپولیس که در جایگاه VIP نشسته بودند، از آن صحنه خنده‌شان گرفته بود و به مسئولان ما نگاه می‌کردند.

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان راجع به اعتراض به صحنه مشکوک به پنالتی شاگردان ربیعی گفت: من درباره صحنه‌ای که دیدم، صحبت می‌کنم. امیری باید اخراج می‌شد. به خدا قسم داوری اینگونه بین‌المللی نمی‌شود. به قرآن ما هم همین‌جا بازی کردیم. همه ناظران و کارشناسان می‌گویند که داور به ضرر ما اشتباه کرده است. خواهش می‌کنم سرمان را نبُرید. خدا گواه است که شش تا هفت امتیاز از داوری ضرر کردیم. چه کسی پاسخگو خواهد بود؟

علیزاده با تمجید از تیم مس رفسنجان خاطرنشان کرد: خدا را شکر تیمم به گونه‌ای بازی کرد که پرسپولیس از دقیقه 80 زیر توپ می‌زد. اجازه ندهید مدیران ما دلسرد شوند. برای داوران کلاس اضافی بگذارند و آنها را توجیه کنند. بازیکن گل‌گهر زیر دو خم بازیکن ما را گرفت، اما پس از یک هفته باز هم از آن داور استفاده کردند. درست جریمه کنید. نمی‌گویم به سود ما داوری کنید، اما اگر به این داور نمره مثبت دادید، از همه شما عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا