شهرستان ها

نشانه گرفتن نظام مقدس جمهوری اسلامی مقابله با قرآن است

بختگان – مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس گفت: مقابله و نشانه گرفتن نظام مقدس جمهوری اسلامی همان مقابله با قرآن است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حسن قانع صبح سه شنبه در همایش تجلیل از حافظان قرآن کریم در شهرستان بختگان با اشاره نقش حاملان و حافظان قرآن در هدایت جامعه بیان داشت: اگر ما بخواهیم مسئولیت دینی و اجتماعی خود را بخوبی ایفا کنیم، به تعبیر قرآن باید به مأموریت دینی خود عمل کنیم، چرا که حامل قرآن هستیم و ناگزیریم فضای جامعه را در مسیر هدایت‌های قرآن قرار دهیم.

وی تصریح کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مصداق عمل به قرآن، برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و آن یکی از حقایقی است که از شدت ظهور مخفی مانده و ما حواسمان به آن نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس اضافه کرد: برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی تجسد قرآن است بنابراین ما مواجه هستیم با یک قرآن مجسم که همان نظام جمهوری اسلامی است.

وی تاکید کرد: وظیفه ما همراهی و تلاش برای موفقیت جمهوری اسلامی و اجرای هر چه بیشتر فرامین قرآن است.

حجت الاسلام قانع در ادامه افزود: این ایام مواجه هستیم با انتقادات و حواسمان باشد پیکان انتقادات در جامعه به سمت اصل نظام نشانه نرود که نشانه رفتن نظام، مقابله با قرآن است لذا وظیفه حاملان و حافظان قرآن و خادمین قرآن صیانت از این مصداق عمل به قرآن در طول تاریخ و تجسد قرآن یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: حفظ قرآن نباید یک امر شخصی باشد و بهره حاملان از قرآن نباید محبوس در سینه و ذهن شما باشد که در واقع این مهم باید به تأیید پیامبر (ص) و به نصرت دین منجر بشود.

حجت الاسلام قانع با اشاره اتفاقات اخیر کشور تصریح کرد: این ایام دشمنان طمع خود را برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیشتر کرده اند که وظیفه ما نسبت به این موضوع یعنی هدایت گری دینی و اجتماعی سنگین تراست.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا