ورزش

رکورد مسی در خطر: ستاره رئال تاریخ‌ساز می‌شود؟

گزارش آاس:

فدریکو والورده به یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان رئال در فصل جاری تبدیل شده و تا به اینجا 6 گل در لالیگا به ثمر رسانده است. او در گلزنی از بیرون محوطه جریمه قصد شکستن رکورد ویژه لیونل مسی را دارد.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید شنبه شب توانست سویا را در برنابئو 3-1 شکست دهد، در حالی که تا دقیقه 78 بازی 1-1 مساوی بود و حتی سویا پس از زدن گل تساوی این شانس را داشت تا گل بعدی را هم بزند. در نهایت تعویض‌های کارلو آنچلوتی در یک ربع پایانی ورق را برگرداند و رئال موفق شد دو گل دیگر به سویا بزند. گل سوم رئال را فده والورده به زیبایی و با شوتی مهارنشدنی زد تا تعداد گل هایش در لالیگا را به عدد 6 برساند و جالب اینکه او بهترین گلزن رئال در این رقابت‌هاست.

در مجموع والورده توانسته هفت گل در همه رقابت ها بزند و با زدن سه گل دیگر، ادعای کارلو آنچلوتی در مورد اینکه او حداقل 10گل در فصل جاری خواهد زد را ثابت می کند. نکته جالب در مورد گل های والورده اینجاست که او چهار گلش را از بیرون محوطه جریمه به ثمر رسانده است. در فصل گذشته هیچ بازیکنی در لالیگا نتوانست بیش از سه گل از بیرون محوطه جریمه بزند ولی پس از 11 هفته از فصل جاری والورده به رکورد چهار گل از بیرون محوطه جریمه رسیده و حالا هدف بعدی او رسیدن به رکورد لیونل مسی است. مسی در فصول 20-2019 و 19-2018 توانسته بود 9 گل از بیرون محوطه جریمه برای بارسلونا بزند.

گلزنی‌های والورده از پشت محوطه جریمه از بازی برابر مایورکا در هفته پنجم شروع شد. رئال با یک گل عقب بود که والورده با یک پیشروی 50 متری و شوتی سهمگین از بیرون محوطه جریمه با پای چپ گلزنی کرد. او سپس توانست دروازه بارسلونا، الچه و سویا را به این شکل باز کند. گل تماشایی او برابر سویا در چهارمین سالروز اولین بازی او با پیراهن رئال به ثمر رسید. 

او چهار سال پیش در بازی برابر ویکتوریا پلژن اولین بازی رسمی خود برای تیم اول رئال را انجام داد. والورده با ادامه همین روند می تواند تا پایان فصل 13 گل از بیرون محوطه جریمه برای رئال در لالیگا بزند و رکورد مسی را بشکند ولی باید دید او همین ریتم خوب را حفظ خواهد کرد یا خیر. بدون شک اگر ضربات کاشته در رئال را به او بدهند، شانسش برای این مهم بیشتر خواهد شد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا