بین الملل

هنیه در مورد تعرض صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی هشدار داد

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس درباره توطئه صهیونیست‌ها برای تعرض دسته‌جمعی به مسجد الاقصی به مناسبت سالروز موسوم به «تخریب معبد موهوم یهودیان» هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس درباره توطئه صهیونیست‌ها برای تعرض دسته‌جمعی به مسجد الاقصی به مناسبت سالروز موسوم به «تخریب معبد موهوم یهودیان» هشدار داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هنیه ضمن تاکید بر مخالفت قاطع فلسطینیان با هرگونه تعرض به قبله نخست مسلمانان، عنوان کرد که با برادران مصری و قطری و مسئولان سازمان ملل در این رابطه در تماس خواهیم بود.

پیشتر هم جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای به تصمیم شهرک‌نشینان برای تعرض به مسجد الاقصی در روز یکشنبه هشدار داده بود و اعلام کرد که ملت فلسطین برای دفاع از سرزمین و مقدسات خود متحد و یکپارچه است و مسئولیت کامل پیامدهای غیرقابل پیش‌بینی هرگونه تجاوز به مسجد الاقصی در سایه حملات وحشیانه علیه باریکه غزه را متوجه رژیم صهیونیستی می‌دانیم.

حماس ضمن دعوت از ساکنان کرانه باختری، قدس و سرزمین‌های اشغالی 1948 برای دفاع از مسجد الاقصی و مقابله با شهرک‌نشینان اشغالگر، امت اسلامی و عربی را هم به تحرک فوری برای حمایت از ملت فلسطین در نبرد دفاع از قبله نخست فراخواند.

انتهای پیام

 

منبع خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا