ورزش

ضدحاشیه‌ترین مهاجم سرخابی کیست؟

مهاجم کنونی استقلال که این روزها شرایط درمانی‌اش را دنبال می‌کند شاید یکی از بی‌حاشیه‌ترین بازیکنان چند سال اخیر فوتبال ایران لقب گیرد.

به گزارش “ورزش سه”، آرمان رمضانی به شکلی جالب توجه تجربه حضور در استقلال و پرسپوليس را پشت سر گذاشته تا نامش در عین حال که یکی از بی‌حاشیه‌ترین بازیکنان است، در جمع یاغی‌ها ثبت شود.

مهاجم اهل ماسال فوتبال ایران که کار را در تیم ملوان بندرانزلی استارت زد و طی دو فصل حضور کمرنگ در این تیم، در نهایت راهی فجرسپاسی شد تا دومین تیم نظامی دوران فوتبالی‌اش را تجربه کند، بعد از آن مس رفسنجان و اکسین البرز را به عنوان مقصد فوتبالی‌اش دنبال کرد.

مهاجم بی‌ سر و صدای فوتبال ایران اما بعد از یک فصل تجربه حضور در اکسین راهی سایپا شد؛ تیمی که پله حضور او در دو تیم مطرح و رقیب را شکل داد. آرمان رمضانی در جمع نارنجی‌پوشان سه فصل حضور داشت و در هر فصل به طور میانگین ۵ گل به نام خود کرد تا در ادامه در مسیر مهاجمان سایپایی که تجربه حضور در پرسپوليس و استقلال را به دست آورده‌اند، مسیر پرماجرایی را استارت بزند. مسیری که پیش از این امین منوچهری، محسن خلیلی، کریم انصاریفرد و … طی کردند.

رمضانی اما در پرسپوليس خیلی زودتر از آنچه که تصور می‌شد به پایان مسیر رسید و هجمه‌ها علیه او به شکلی بود که در نیم فصل در لیست عدم نیاز قرار گرفت. با این حال کمتر کسی تصور می‌کرد او بعد از جدایی از پرسپوليس راهی باشگاه استقلال شود و به عنوان مهاجم جدید فرهاد مجیدی، از وی رونمایی شود.

رمضانی هرچند در استقلال نیز به عنوان مهاجم اول و گلزن برتر تیم ظاهر نشد، اما با گل‌ها و تاثیرگذاری مناسبی که داشته، شرایط را به سود خود کرده است. با تمام این اوصاف بخش قابل توجه در خصوص این بازیکن بدون حاشیه بودنش است؛ موضوعی که از بازیکنی که ریسک حضور در هر دو تیم استقلال و پرسپوليس را داشته باشد، دور از انتظار است.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا