شهرستان ها

دانش‌آموزان در جنگ رسانه‌ای‌ فریب دشمن را نخورند

بیله‌سوار- فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: دانش‌آموزان ما باید در جنگ رسانه‌ای فریب دشمن را نخورده و نسبت به این شیطنت‌های استکبار هوشیار باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، صاحبعلی اصغری ظهر چهارشنبه در مراسم زنگ استکبارستیزی که در مدرسه دخترانه ام‌البنین بیله‌سوار برگزار شد، اظهار کرد: دشمن در حوادث اخیر درصدد بود تا دانش‌آموزان را در مقابل انقلاب و نظام قرار دهد اما دانش‌آموزان نشان داده‌اند که رهرو شهدا و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

وی تصریح کرد: دشمنان به دنبال این هستند تا جوانان، قشر دانش‌آموز و دانشجوی ما را هدف قرار دهند به همین دلیل این قشر باید نسبت به توطئه‌های دشمنان هوشیار باشند.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار با بیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند با انتشار اخبار جعلی و دروغ‌افکنی جوانان کشور را گمراه کنند، گفت: امروز جنگ در میدان شناخت، روان و تبلیغات است و باید بکوشیم که پیروز میدان باشیم.

اصغری افزود: اگر می‌خواهیم خود را مقابل فتنه‌های دشمنان بیمه کنیم باید به سیره جوانان انقلابی و شهیدانمان پناه ببریم.

وی با بیان اینکه امروز تکلیف ما عمل به عهدی است که با شهدا بستیم، خاطرنشان کرد: ضروری است تا با اقدامات و عملکرد خود نشان دهیم دشمن در مملکتمان جای پایی نخواهد داشت.

اصغری به توان نظامی و پیشرفت‌های علمی کشور در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: قبول این پیشرفت‌ها برای کشورهای ابر قدرتی همچون آمریکا و اسرائیل قابل هضم نیست و آنها از ایران قوی و مردمی هراسان هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: به همین دلیل دشمن در جنگ رسانه‌ای اخیر دانش‌آموزان به ویژه دختران را سپر خود قرار داد تا با دروغ‌پردازی، به خواسته‌های دلخواه خود دست یابد.

فرماندار بیله‌سوار بیان کرد: ۱۳ آبان تنها متعلق به قشر دانش‌آموز نیست بلکه این روز متعلق به همه اقشار مردم و نماد مبارزه با استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، زنگ استکبارستیزی با حضور مسئولان شهرستان بیله‌سوار در مدرسه دخترانه ام‌البنین نواخته شده و در این مراسم از دختران دانش‌آموز نمونه بسیجی تجلیل به عمل آمد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا