ورزش

آنقدر در رئال می‌مانم تا روزی کاپیتان شوم

فدریکو والورده:

فده والورده شب گذشته نیز برای رئال گل زد تا آمار او به هشت گل برسد. او هدفش ماندن در رئال برای سال هایی طولانی و رسیدن به بازوبند کاپیتانی این تیم است.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید شب گذشته در برنابئو 5-1 سلتیک را شکست داد تا به عنوان صدرنشین گروه راهی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شود. در این بازی فدریکو والورده بازهم برای رئال گل زد و نشان داد که ریتم خوب او ادامه دارد. فده تا به اینجا هشت گل زده و چهار پاس گل داده است. او شب گذشته یک پاس گل هم به وینیسیوس داد و در پایان بهترین بازیکن زمین نیز شناخته شد.

والورده به خبرنگاران گفت:«خیلی خوشحالم، هم به خاطر پیروزی و همه خاطر عملکرد خوبم در بازی. بهترین بازیکن زمین شدن بدون کمک هم تیمی هایم ممکن نبود. هدف پیروزی و قطعی کردن صدرنشینی بود و به اندازه کافی هم گل زدیم. سخت برای رسیدن به این پیروزی تمرین کرده بودیم و فکر می کنم 75 دقیقه عالی بودیم اما در یک ربع پایانی کمی بازی را ساده گرفتیم و حریف یک گل را جبران کرد. در مجموع نمایش تیم عالی بود.»

والورده ادامه داد:«خوشحالم که بازهم برای رئال گل زدم. من هم انسانم و خسته می شوم و این طبیعی است ولی هدفم ادامه گلزنی و ارسال پاس گل برای هم تیمی هایم است و می خواهم کمکی برای تیم در راه رسیدن به اهدافش باشم. خیلی ها به من می گفتند باید بیشتر گل بزنی و حق هم داشتند. می گفتند باید بیشتر شوت بزنی و حالا همین کار را انجام می دهم و از فوتبالم بیشتر از قبل لذت می برم.»

والورده در مورد آینده گفت:«می خواهم سال هایی طولانی در رئال بمانم و روزی کاپیتان تیم شوم. من از سن کم به رئال آمدم و خودم را مدیون باشگاه می دانم. امیدوارم بتوانم بازی های خوب زیادی برای رئال انجام دهم.»

قرعه یک هشتم نهایی:«مهم نیست حریف دور بعد چه باشد. ما قهرمانی می خواهیم و برای رسیدن به این هدف باید برابر بهترین ها پیروز شویم.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا