ورزش

کشاورز: بازی با مس برای ما فینال نبود

نیم فصل دنبال جذب بازیکن نیستیم

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: از ابتدای لیگ بازیکنان خوبی جذب کردیم و در نیم‌فصل به دنبال جذب بازیکن نیستیم.

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از خبرگزاری فارس، محمد کشاورز پس از پیروزی 7 بر 3 گیتی‌پسند مقابل ورزقان اظهار داشت: بازی خوب و فوق‌العاده‌ای از سوی هردو تیم شاهد بودیم. هر دو تیم از همان ابتدای شروع یک بازی درگیرانه و تاکتیکی را به نمایش گذاشتند و به بازیکنان هر دو تیم تبریک می‌گویم.

وی افزود:‌ بازیکنان من در هر دو نیمه بازی را خوب شروع کردند و تسلط کافی به این بازی داشتند. اگر بازیکنانم دقت بیشتری در توپ‌های آخر داشتند می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم. با تمام احترامی که برای تیم مس هستم اما مستحق این پیروزی بودیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: در این بازی تنش‌هایی وجود داشت که در فوتسال این موضوع یک امری طبیعی است. در سال‌های گذشته هم چنین اتفاقاتی رخ داده به دلیل اینکه بازی این دو تیم همیشه حساس بوده است. همانطور که همه شاهد بودند در این بازی مشکل خاصی وجود نداشت و در پایان بازیکنان دو تیم یکدیگر را بغل کردند. 

کشاورز در ادامه اظهار داشت: این پیروزی نمی‌تواند یک فینال برای ما محسوب شود همانطور که از ابتدای شروع لیگ بارها تکرار کرده‌ام ما بازی به بازی شرایط تیم خود را بررسی می‌کنیم و نگاهی به جدول نداریم. تنها چیزی که در حال حاضر می‌توانم بگویم از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و از تک تک آنها تشکر می‌کنم. 

وی در مورد داوری این دیدار گفت: عملکرد داور خوب بود اما فکر می‌کنم چند صحنه خیلی مهم در بازی از دست داور خارج شد. به هر حال از تیم داوری تشکر می‌کنم آنها نهایت تلاش خود را انجام دادند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در مورد پیوستن فرهاد فخیم به گیتی‌پسند، عنوان کرد: فخیم نیاز به تعریف و تمجید ندارد و وی بازیکن بسیار خوب و بزرگی است از اضافه شدن فخیم به تیم خود خوشحالیم چون می‌دانیم وی بازیکن با کیفیتی است و امیدوارم در نیم‌فصل به تیم ما اضافه و به ما کمک کند.

کشاورز در مورد نیم فصل دوم و اظهار داشت: در حال حاضر به دنبال جذب بازیکن در نیم‌فصل نیستیم و ما از همان ابتدای شروع لیگ با همکاری خوب باشگاه توانستیم بازیکنان با کیفیتی را جذب و با همین نفرات کارمان ادامه خواهیم داد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا