جامعه

ماموران یگان ویژه با مغازه‌های مردم چه می‌کنند + فیلم

اختصاصی مهر/

این روزها در شبکه های اجتماعی تحت امر رسانه های معاند به مخاطب القا می شود ماموران یگان ویژه اموال مردم را تخریب می کنند؛ اما واقعا ماموران یگان ویژه با اموال مردم چه می‌کنند؟

به گزارش خبرنگار مهر، به سرعت فیلم‌هایی در فضای مجازی منتشر می‌شود، فیلم‌هایی که مأموران یگان ویژه در حال تخریب اموال مردم هستند! اما گویی اصل ماجرا چیز دیگریست! این افراد در اصل سارق هستند و زورگیر اما در اوضاع ناآرامی‌ها و اغتشاشات نه به بهانه سرقت و اخاذی بلکه در راستای تخریب پلیس به میدان آمده اند.

این را می‌شود از سیگار کشیدن و خالکوبی هایشان دریافت! پیش تر سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی گفته بود که برخی از اراذل و اوباش با به تن کردن لباس پلیس در اغتشاشات سعی دارند تا چهره پلیس را خراب کنند و به اهداف شومشان که اخاذی است برسند.

پیش تر خبرگزاری مهر در خبری تحت عنوان «افرادی که اقدام به تخریب موتورسیکلت‌ها کردند چه کسانی بودند؟» یکی از همین اخبار دروغ را بررسی و منتشر کرده بود که چند روز بعد حجت الاسلام پورخاقان رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح این خبر را تأیید و اعلام کرد که به دنبال شناسایی این مامورنماها هستند.

حال فیلمی برای خبرگزاری مهر ارسال شده است که در آن رفتاری متفاوت از آنچه ضدانقلاب در مورد رفتار مأموران یگان ویژه می‌گوید مشاهده می‌کنیم.

در روزهایی که رسانه‌های معاند و شبکه‌های اجتماعی تحت امر آنها به دنبال این هستند تا به مخاطبان خود القا کنند مأموران یگان ویژه اموال مردم را تخریب می‌کنند.

مأموران یگان ویژه وقتی مشاهده می‌کنند شیشه‌های مغازه‌ای در تهران شکسته است با پارچه‌ای که از اهالی محل می‌گیرند سعی دارند تا حفاظی برای آن مغازه درست کنند تا اموال آن مغازه در خطر سرقت نباشد.

یکی از این مأموران به خبرنگار مهر گفت: در گشت زنی‌ها مشاهده کردیم یکی از مغازه‌هایی که در حاشیه خیابان است شیشه‌هایش شکسته و صاحب این مغازه هم در آن محل حضور ندارد.

این مأمور گفت: با دیگر همکاران تصمیم گرفتیم تا با پارچه‌ای ایم مغازه را استتار کنیم تا اموالش به سرقت نرود.

این در حالی است که رسانه‌های معاند در کشته سازی افراد به دست مأموران انتظامی و امنیتی ناموفق بودند و اکنون رو به خبرهای کذبی مانند تخریب اموال به دست مأموران پلیس آورده اند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا