ورزش

حجی‌زواره: گلخانه‌ای کار نکردیم، ملی‌پوشان با زحمت فیکس شدند/ قبلا تیم تکواندو امید و انگیزه نداشت


مربی تیم ملی تکواندو گفت: ما گلخانه‌ای عمل نکردیم و هرکسی به روی شیاپ چانگ آمد، مزد زحمات خود را در داخل زمین گرفته و فیکس تیم ملی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان کمتر از ۱۰ روز دیگر به میزبانی مکزیک در شهر «گوادالاخارا» مکزیک برگزار خواهد شد. هدایت تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات بر عهده بیژن مقانلو است و مسعود حجی زواره به عنوان مربی و‌خواجوی به عنوان مربی بدنساز همراه با تیم ملی راهی این رقابت ها خواهند شد.

مسعود حجی زواره مربی تیم ملی تکواندو در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که اردوی پایانی با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد، حضور هادی ساعی در اردوها چقدر به ملی پوشان انگیزه میدهد، گفت: ابتدا تشکر میکنم از هادی ساعی ریاست فدراسیون تکواندو که واقعا در این مدت زحمات خیلی زیادی برای تیم ملی  کشیده است. به هر حال حضور وی در اردوها و سرکشی از تمرین ملی پوشان باعث میشود که ملی پوشان با انگیزه تر از همیشه تمرین کنند به هر حال او پر افتخارترین قهرمان المپیک کشورمان است، واقعا از هادی ساعی که همیشه از کادرفنی و اعضا تیم ملی همه جانبه حمایت کرده تشکر می‌کنم. امیدوارم که بتوانیم با بهترین نتیجه از مسابقات قهرمانی جهان به کشورمان بازگردیم.

مربی تیم ملی تکواندو در ادامه خاطر نشان کرد: ما اردیبهشت ماه تیم ملی را تحویل گرفتیم، تقریبا برای اعزام به مسابقات جهانی مکزیک نزدیک چهارماه تیم ملی را در اختیار داشتیم. تیمی که واقعا قبلا هیچ امید و انگیزه ای نداشت و خوشبختانه با گذشت زمان حالا شرایط، شرایط بهتری شده است و قطعا با گذر زمان وضعیت تیم ملی بهتر از این خواهد شد.این تیم واقعا جای پیشرفت دارد و امیدوارم که تیم ملی در مکزیک بدرخشد و مزد زحماتمان را بگیریم و با بهترین نتایج دل خانواده تکواندو را شاد کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که، تیم اعزامی به قهرمانی جهان ترکیب بسیار جوانی دارد و طبیعتا خیلی از این تیم انتظار قهرمانی نمی رود. در واقع یک تعداد از ملی پوشان اعزامی دانش آموز هستند و برای اعزام نخستین بار به مسابقات جهانی اعزام میشوند و حتی از مدارس خود برای اعزام به مسابقات مرخصی گرفته اند، با تمام این شرایط پیش بینی شما از کسب نتایج در مسابقات جهانی چیست، گفت:  تمام این نفرات اعزامی به مکزیک در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کردند و در نهایت با شکست حریفان خود فیکس تیم ملی شدند. در واقع ما گل خانه ای عمل نکردیم و هرکسی به روی شیاپ چانگ آمد، مزد زحمات خود را در داخل زمین گرفته و فیکس تیم ملی شد. ما هیچ کسی را در انتخابی تیم ملی فیکس نکردیم، این نفرات هم قهرمان نوجوان و جوانان جهان بودند و آمدند در انتخابی تیم ملی مبارزه کردند و در نهایت خودشان را به کادرفنی ثابت کردند.

حجی زواره در پایان گفت: همه ما با هم تلاش کرده ایم و مدت ها در اردوهای تمرینی حضور داشتیم، همدل بودیم و هدف همه ما یکی بوده و است، حالا هم امیدواریم که این جوانان در مسابقات جهانی بهترین نتیجه را کسب کنند و برای کشور عزیزمان ایران در مسابقات جهانی افتخار آفرینی کنند.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا