ورزش

در جام جهانی حاضرم دروازه‌بان فرانسه هم باشم!

ادواردو کاماوینگا:

هافبک جوان رئال در فهرست نهایی فرانسه برای جام جهانی قرار گرفت و از این بابت خوشحال است. او گفت که حاضر است برای فرانسه در درون دروازه هم قرار بگیرد.

به گزارش “ورزش سه”، فهرست نهایی تیم ملی فرانسه شب گذشته اعلام شد و در حالی که گفته می شد ادواردو کاماوینگا، جایی در این فهرست نخواهد داشت اما در نهایت هافبک 20 ساله رئال با صلاحدید دیدیه دشان در جام جهانی حاضر خواهد بود. مصدومیت پل پوگبا تاثیر زیادی در این قضیه داشت و البته کاماوینگا مزد بازی های خوبش برای رئال در یک سال گذشته را هم گرفت.

کاماوینگا که چهار بازی و دو گل ملی در کارنامه دارد، از اینکه در جام جهانی خواهد بود، خوشحال است:«بی نهایت خوشحال شدم و احساس غرور می کنم. من اصلا نمی دانستم در فهرست نهایی خواهم بود و مربی به من اطلاع نداده بود. کنار خانواده بودم که از این قضیه مطلع شدم. هر چه به اعلام نهایی نزدیک می شدیم، اضطرابم بیشتر می شد. شوامنی به من تلفن کرد و بنزما هم برایم پیام تبریک فرستاد.»

کاماوینگا ادامه داد:«این رویای من از کودکی بود و حضور در جام جهانی دیوانه کننده است. اگر نیاز باشد، درون دروازه هم قرار خواهم گرفت. ابتدا برایم پیروزی تیم مهم است و اگر به من فرصت بدهند، همه تلاشم را می کنم تا خوش بدرخشم. می خواهم پاسخ اعتماد مربی را بدهم.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا