ورزش

لیگ برتر والیبال بانوان| دومین برد مسی و صعود ذوب‌آهن به رتبه دوم

تیم‌های مس رفسنجان و ذوب‌آهن اصفهان در هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان موفق به شکست حریفان خود شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته پنجم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران امروز (جمعه 20 آبان) با چهار دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، شهرکرد و رفسنجان پیگیری شد.

تیم مس در سومین مسابقه این هفته در سالن 9 دی رفسنجان میزبان طلوع‌مهر یزد بود و با شکست میهمان خود به دومین برد در این رقابت‌ها دست یافت.

 

مسی‌ها در ست سوم 25 بر 19 مغلوب حریف شدند اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 21 و 25 بر 18 حریف خود را شکست دادند تا 6 امتیازی شوند اما در جایگاه پنجم باقی ماندند.

طلوع‌مهر یزد نیز به رغم پذیرش چهارمین شکست فصل خود با سه امتیاز در رتبه ششم باقی ماند.

سهیلا محمد علیزاه، شهناز برادران مهاجری، نسرین حق‌شناس و نوشین حق‌شناس به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری و داوران اول و دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند که 114 دقیقه طول کشید.

در آخرین مسابقه این هفته تیم ذوب‌آهن اصفهان پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها میهمان جهان‌بین چهار محال در سالن تختی شهرکرد بود.

ذوبی‌ها در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 13، 25 بر 7 و 25 بر 13 میزبان خود را شکست دادند و به چهارمین برد خود دست یافتند و با توجه به شکست سایپا مقابل سریک، به رتبه دوم جدول صعود کردند.

نماینده چهارمحال نیز پنجمین شکست را تجربه کرد و بدون برد و امتیاز در انتهای جدول باقی ماند.

آذر منشی و اکرم ابوالقاسم ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند. قضاوت این دیدار نیز برعهده نرگس افشین و فاطمه فرجی بود.

انتهای پیام/

منبع خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا