بین الملل

حمله جنگنده‌های اف-16 عراق به تروریست‌های داعش


جنگنده‌های اف-16 عراق روز جمعه با حمله به مقر تروریست‌های داعش در صلاح الدین، تعدادی از تروریست‌ها را به هلاکت رساند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنگنده‌های اف-16 عراق روز جمعه با حمله به مقر تروریست‌های داعش در صلاح الدین، تعدادی از تروریست‌ها را به هلاکت رساند.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی عراق، در این حمله دست کم پنج تروریست داعش به هلاکت رسیدند.

سازمان الحشد الشعبی عراق هفته پیش نیز از یک عملیات جدید در شمال شهر موصل خبر داد. بر اساس اعلام سازمان الحشد الشعبی، نیروهای لشکر ۵۹ ستاد عملیات الحشد الشعبی در استان نینوی موفق شدند در جریان این عملیات سه تروریست داعشی از جمله مسئول نظامی بخش «بادوش» را در هنگام فرار از پای درآورند.

این در حالی است که نیروهای الحشد الشعبی، ارتش و نیروهای امنیتی عراق هفدهم مهر ماه گذشته عملیات گسترده‌ای را برای پاکسازی روستاها و مناطق بیابانی شهر موصل از مخفیگاههای داعش آغاز کردند.

همه مجموعه‌های زیر نظر فرماندهی عملیات نینوی در الحشد الشعبی از جمله یگان عملیات، اطلاعات، تخریب و مهندسی و همچنین تیپ ۳۳ و ۵۹ از چهار محور اقدام به تفتیش و پاکسازی روستاهای «الابراهیمیه»، «الحسینیه»، «المزملات» و «تل الریان» در جنوب شهر موصل کردند.

استان نینوی علی‌رغم اینکه در ژوئن ۲۰۱۷ از اشغال تروریست‌های داعش آزاد شد، اما همچنان تروریست‌ها در کوهها و مناطق مرزی این استان در قالب هسته‌های کوچک فعالیت دارند.

پایان پیام/.


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا