شهرستان ها

حمایت از فناوری‌های کوچک مقیاس عامل توسعه خراسان شمالی خواهد بود

بجنورد- سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: بهره مندی از فناوری‌های کوچک مقیاس و اجرای این طرح‌ها زمینه ساز حرکت‌های جامع‌تر در مسیر توسعه اقتصادی استان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر فخر موحدی پیش از ظهر شنبه در کارگروه اشتغال و توسعه خراسان شمالی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بهره مندی از فناوری‌های کوچک مقیاس و اجرای این طرح‌ها زمینه ساز برای حرکت‌های جامع‌تر و کامل‌تر در مسیر توسعه اقتصادی استان خواهد شد.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان شمالی ادامه داد: طرح‌های انتقال فناوری‌های کوچک مقیاس با سرمایه گذاری معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور در استان خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این نوع طرح‌های فوق توجیه دار و اقتصادی هستند می‌توان تفاهم نامه‌ای ما بین معاونت رئیس جمهور و جهاد کشاورزی استان منعقد شود تا این طرح‌ها با سرعت بیشتری در استان عملیاتی شود.

فخر موحدی گسترش این طرح‌ها در نقاط محروم را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: همکاری دستگاه‌های اجرایی متولی در شهرستان‌ها برای اجرای این طرح‌ها ضروری است.

وی در انتها گفت: انسجام بخشی به فعالیت‌ها برای اجرای طرح ترسیب کربن، فرش و گلیم، گیاهان دارویی و… بسیار مهم است زیرا با این انسجام بخشی توسعه صادرات استان هم رقم می‌خورد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا