دانش و فناوری

فارس من| درخواست راهکار فنی برای پخش نشدن شبکه‌های ماهواره‌ای معاند در کشور


سردبیر فارس من می‌گوید: آیا با توجه به تکرار سناریوی نخ نما شده شبکه‌های ماهواره‌ای که از هر راهی برای ضربه زدن به کشور استفاده می‌کنند، راهکاری فنی برای رفع ریشه‌ای مشکل با پخش نشدن این شبکه‌ها در کشور نیست؟

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه درخواست پخش نشدن شبکه‌های ماهواره‌ای معاند در کشور را مطرح کرده اند.

سردبیر این سوژه در توضیح مطالبه خود به خبرنگار فارس، می گوید: در سال های اخیر مرتب شاهد فتنه‌انگیزی توسط شبکه‌های ماهواره‌ای معاند بودیم که تعداد این شبکه ها همیشه رو به افزایش است.

وی ادامه داد: رویکرد شبکه هایی مانند من و تو و بی‌بی سی برای همه مردم مشخص است و آنها به طور علنی از هر فرصتی برای آتش افروزی استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: در سال های گذشته پیام رسان های خارجی که کنترلی روی آنها نیست هم به بازوی کمکی شبکه های ماهواره ای تبدیل شده اند و از دامن زدن به آتش خرابکاری ها از همه ابزارها استفاده می کنند.

سردبیر این سوژه گفت: آیا با توجه به تکرار همیشگی این سناریوی نخ نما شده شبکه های ماهواره ای، راهی فنی برای از بین بردن ریشه‌ای این مشکل و پخش نشدن این شبکه ها در کشور نیست؟

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا