شهرستان ها

رفع مشکلات شرکت‌های کشتیرانی فعال در بندر گناوه دنبال می‌شود

گناوه- رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه گفت: نشست بررسی مشکلات شرکت‌های کشتیرانی فعال در بندر گناوه با حضور نمایندگان مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کیامرث جوکار صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری نشست هم اندیشی با حضور شرکت‌های کشتیرانی، ظرفیت ارزشمندی برای جمع بندی مشکلات و برنامه ریزی برای رفع آنها بود.

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه بیان کرد: در نشست ویژه شرکت‌های کشتیرانی برخی از مشکلات به صورت آنی برطرف شد و برخی نیز به طور تلفنی حین برگزاری نشست از مسئولان مربوطه در استان مورد پیگیری قرار گرفت.

جوکار ادامه داد: در ارتباط با برخی از مشکلات شرکت‌های کشتیرانی نیز مقرر شد نماینده مدیرکل با همراهی اداره بندر و دریانوردی گناوه پیگیری‌های لازم را در این زمینه انجام دهد.

وی اظهار کرد: در مجموع با برگزاری نشست ویژه شرکت‌های کشتیرانی نتایج مطلوبی برای گره گشایی از مسائل و مشکلات آنان حاصل شد که در آینده نیز در صورت نیاز نسبت به برگزاری چنین نشست‌هایی اقدام خواهد شد.

وی بیان کرد: در این نشست مسئولان بخش‌های مختلف اداره بندر گناوه، نماینده مدیرکل بنادر و دریانوردی استان و کارشناس مسئول حوزه مدیریت و بنادر و تابعه، نماینده اداره فاوای اداره کل، نماینده شرکت ترمینال اپراتور و همچنین نمایندگان شرکت‌های کشتیرانی فعال در بندر گناوه حضور داشتند.

بندر گناوه در شمال استان بوشهر یکی از مهمترین بنادر تجاری فعال استان و کشور است و شغل ۸۰ درصد مردم آن به دریانوردی ارتباط دارد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا