شهرستان ها

صدور و تحویل کارت ملی هوشمند در گناوه روند افزایشی دارد

گناوه- رئیس اداره ثبت احوال شهرستان گناوه گفت: صدور و تحویل کارت‌های ملی هوشمند در سال جاری در شهرستان گناوه روند افزایشی داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید میرزایی صبح سه شنبه در نشست شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان گناوه با اشاره به اینکه تصمیم گیری و برنامه ریزی‌های کلان کشور بر مبنای آمار انجام می‌شود، اظهار داشت: سازمان ثبت احوال کشور یکی از سازمان‌هایی که کار آن تولید آمار است و نقش تعیین کننده‌ای با ثبت چهار واقعه حیاتی ولادت، فوت، طلاق و ازدواج در این زمینه ایفا می‌کند.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان گناوه افزود: اخیراً قسمتی به نام مهاجرت نیز به فعالیت‌های این سازمان اضافه شده است که به صورت خود اظهاری است و اشخاص با وارد شدن به درگاه سایت سازمان، اطلاعات مربوط به جابجایی خود را ثبت می‌کنند.

وی با اشاره به عملکرد هفت ماهه سال جاری اداره ثبت احوال شهرستان گناوه گفت: طی هفت ماهه امسال، ۶۸۲ مورد ولادت، ۲۸۶ ثبت واقعه ازدواج، سه هزار و ۲۹۰ مورد صدور شناسنامه، هزار و ۲۶۸ مورد صدور گواهی فوت ثبت شده است.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان گناوه با اشاره به روند بسیار خوب در صدور و تحویل کارت‌های ملی در سال جاری اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ها و سیاست‌های دولت سیزدهم، صدور و دریافت کارت هوشمند ملی نسبت به سال‌های گذشته در این شهرستان افزایش یافته است.

وی گفت: در هفت ماه امسال، ۲ هزار و ۸۲۳ نفر در شهرستان گناوه برای کارت هوشمند ملی ثبت نام کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۶۲ نفر افزایش داشته است.

وی ادامه داد: روند دریافت کارت هوشمند ملی از سازمان ثبت احوال کشور نیز رشد خوبی داشته است و در هفت ماه امسال چهار هزار و ۵۳۱ قطعه کارت هوشمند ملی متقاضیان از سازمان تحویل اداره ثبت احوال گناوه شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل سه هزار و ۲۱۰ مورد افزایش یافته است.

رئیس اداره ثبت احوال گناوه ادامه داد: تعداد کارت‌های هوشمند ملی تحویل داده شده به متقاضیان در شهرستان نیز طی هفت ماه امسال، چهار هزار و ۱۶۹ نفر است که در مقایسه با مشابه سال قبل ۲ هزار و ۷۴۸ مورد افزایش داشته است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا