شهرستان ها

نفرات برتر اولین دوره مسابقات تیراندازی با کمان نونهالان مشخص شد

تبریز – با برگزاری اولین دوره مسابقات تیراندازی با کمان به میزبانی تبریز در رده نونهالان نفرات برتر در بخش دختران و پسران مشخص شد.

کاظم قبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری اولین مرحله مسابقات رنکینگ داخل سالن تیر اندازی با کمان به میزبانی تبریز افزود: این مسابقات که در رده سنی نونهالان و نوجوانان به مدت ۲ روز در سالن ورزشی پورشریفی تبریز با حضور ۱۱۰ شرکت کننده از ۱۵ استان سراسر کشور در حال برگزاری است.

رئیس هیأت تیراندازی با کمان آذربایجان شرقی اذعان داشت: روز اول این رقابت‌ها دیروز پنجشنبه در رده نونهالان پیگیری شد و نتایج آن به ترتیب ذیل بدست آمد؛

در بخش کامپوند دختران

نگار محمدی از زنجان مقام اول و آیلی آقا کرمی از آذربایجان شرقی مقام دوم را کسب کردند.

در بخش ریکرو دختران

باران آزادی از تهران روی سکوی اول ایستاد و مبینا ربیعی از اصفهان و سلاله باقر زاده از البرز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

وی همچنین نتایج در بخش پسران را به ترتیب ذیل عنوان کرد:

در بخش کامپوند

عرشیا نامی، مانی نادری و آیدین برزگر هر سه از آذربایجان شرقی عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش ریکرو

محمد مهدی خجسته پور از یزد در جایگاه اول، امیر علی خوازه از یزد در جایگاه دوم و آرمین هاشم زاده از آذربایجان شرقی در جایگاه سوم ایستادند.

قبادی اظهار کرد: مسابقات در رده سنی نوجوانان نیز امروز در سالن پور شریفی تبریز در حال برگزاری است که به محض کسب نتایج اطلاع رسانی خواهد شد.

وی سطح مسابقات را خیلی خوب تلقی کرده و یادآور شد: بدلیل اینکه این مسابقات به صورت رنکینگ برگزار می‌شود لذا استان‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها با تعداد نفرات متفاوت حضور پیدا کردند و هیأت تیراندازی با کمان آذربایجان شرقی هماهنگی‌های لازم در زمینه رزرو محل اقامت و ایاب ذهاب ورزشکاران در مسابقات را بر عهده داشته و کلیه هزینه‌ها از سوی ورزشکاران پرداخت می‌شود.

رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان اضافه کرد: در حال حاضر در سطح استان آذربایجان شرقی نزدیک به سیصد ورزشکار آقا و خانم در این رشته ورزشی فعالیت می‌کنند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا