شهرستان ها

شوراهای دانش‌آموزی پشتوانه قدرتمندی برای آموزش و پرورش هستند

گفت: فرماندار گناوه با بیان اینکه انتخابات شوراهای دانش آموزی از برنامه های ارزشمند است، گفت: این شوراها به عنوان پشتوانه قدرتمندی برای آموزش و پرورش در برنامه‌های مدارس تأثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری صبح شنبه در حاشیه برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی شهرستان گناوه در دبیرستان پسرانه شهید تیموری گناوه برگزار شد اظهار داشت: انتخابات شوراهای دانش آموزی از برنامه‌های مهم و ارزشمند کشور و آموزش و پرورش است و این شوراها به عنوان پشتوانه قدرتمندی برای مجموعه آموزش و پرورش می‌تواند در برنامه‌های مدارس تأثیرگذار باشد.

فرماندار گناوه افزود: شرکت دانش آموزان در این انتخابات تمرین مسئولیت پذیری در آینده است و باید فردی توانمند و باسواد و بااخلاق با در نظر گرفتن معیارها و ملاک‌های برای این شوراها انتخاب کنند.

وی بیان کرد: انتخابات در کشور ما نماد مردم سالاری دینی و مشارکت مردم در انتخاب سرنوشت خود و کشور است.

فرماندار گناوه بیان کرد: امروز دشمنان از اینکه جوانان و نوجوانان سرنوشت خود را با دست خود انتخاب و تعیین می‌کنند بسیار نگران و این برنامه‌ها را برای اهداف شوم خود خطرناک می‌دانند.

فرماندار گناوه یادآور شد: شما دانش آموزان در عرصه‌های انقلاب نقش تعیین کننده‌ای بر عهده دارید و بخوبی در این زمینه ایفای نقش کرده‌اید ویکی از این صحنه‌ها حضور دانش آموزان در انتخابات مدارس است.

وی خطاب به دانش آموزان توصیه کرد: دانش آموزان با خواندن درس‌ها، احترام به والدین، تهذیب، احترام به معلمان و مربیان، ورزش و توجه به سلامتی و خواندن نماز را مدنظر خود قرار دهید.

شوراهای دانش‌آموزی پشتوانه قدرتمندی برای آموزش و پرورش هستند

بیست و پنجمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی در گناوه با مشارکت ۱۵ هزار نفر در ۱۲۰ آموزشگاه برگزار شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا