ورزش

کف و سقف قراردادها در لیگ برتر تیروکمان

از صفر تا قرارداد لاکچری ۳۰ میلیون تومانی!

کف و سقف قراردادها در چهاردهمین دوره لیگ برتر تیروکمان در سال ۱۴۰۱ اعلام شد.

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از ایسنا، چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر تیروکمان زنان و مردان در بخش کامپوند و ریکرو با حضور ۲۳ تیم که ۷ تیم آن در بخش زنان و ۱۶ تیم در بخش مردان بود برگزار شد و جمعا ۳۵۰ ورزشکار به همکار کادر فنی و سرپرستی تیم‌ها در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند.

نکته قابل تامل در مورد لیگ برتر تیروکمان اما ارقام بسیار کم قرارداد کمانداران حاضر در این دوره مسابقات بود به طوری که بالاترین قرارداد منعقد شده با یکی از ملی‌پوشان تیروکمان مرد ایران به مبلغ ۳۰ میلیون تومان به امضا رسیده بود.

در مورد کف قرادادها نیز در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر تیروکمان می‌توان به مبالغ ۱ میلیون و حتی ۵۰۰ هزار تومانی اشاره کرد و برخی از قراردادها نیز بدون هیچ‌گونه مبلغی بین بازیکن و باشگاه به امضا رسیده که حاکی از ارقام بسیار پایین قراردادهای منعقد شده بین بازیکنان و باشگاه‌ها است.

محبوبه شهریاری، رییس سازمان لیگ تیروکمان ضمن تایید این خبر در گفت‌وگو با ایسنا، اعلام کرد: پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تیروکمان در سال ۱۴۰۲ از مردادماه آغاز خواهد شد و تا زمان برگزاری بازی‌های آسیایی در سال آینده به منظور آماده‌سازی هرچه بهتر ورزشکاران جهت شرکت در بازی های آسیایی پیش می‌رود و بعد از بازی‌های آسیایی نیز مسابقات تا مشخص شدن تیم‌های قهرمان ادامه خواهد یافت.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا