ورزش

بهاروند:‌ بازی با ایران برای انگلیس راحت نخواهد بود/ احتیاجی به حمایت دیگران نداریم


رئیس پیشین سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: امیدواریم همه مردم از تیم ملی حمایت کنند تا نتیجه خوبی بگیرد و احتیاجی هم به حمایت دیگران نداریم.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از قطر، حیدر بهاروند در مورد اینکه تیم ملی کشورمان تا ساعاتی دیگر به مصاف انگلیس می‌رود، اظهار داشت: برای ما بازی مهمی است. امیدواریم با حمایت مردم نتیجه قابل قبولی بگیرد و ان‌شاءالله جایگاه کشورمان در دنیا روز به روز بالاتر برود.

وی افزود: ما نشان داده‌ایم که در روزهای سخت می‌توانیم کارهای سخت را انجام بدهیم. بازی با اسپانیا و پرتغال را فراموش نکنید. کمتر کسی فکر می‌کرد آن نتایج حاصل شود. می‌توانستیم مقابل اسپانیا نتیجه بهتری بگیریم. بازی ما با انگلیس بازی راحتی برای آنها هم نخواهد بود و به تیم‌مان ایمان داریم. ان‌شاالله نتیجه خوبی بگیریم.

بهاروند در مورد موضع‌‌گیری‌های کی‌روش مقابل حاشیه‌سازی‌ها گفت:‌ او به تیمش تعصب دارد و این موضع‌گیری طبیعی است. او همیشه کنار تیمش است و به تیم ملی و کشور ایران تعصب دارد. به خوبی جواب رسانه‌ها را داد. برخی از رسانه‌ها می‌خواهند کارهای سیاسی و خارج از فوتبال انجام بدهند. ان‌شاالله موفق نمی‌شوند. امیدوارم تیم ما با این بازیکنان و حمایت همه مردم کشورمان، بهترین نتایج را به دست بیاورد.

رئیس پیشین سازمان لیگ فوتبال ایران در خصوص تحریف صحبت‌های شب گذشته سرمربی انگلیس عنوان کرد: سرمربی انگلیس یا هر کشور دیگری بهتر است به تیم و کشور خودشان بپردازند. هیچ موقع خیری از این کشورها ندیدیم. چه بعد از انقلاب و چه قبل از انقلاب، نباید یادمان برود که چه بلایی سر کشورمان در جنگ جهانی اول آمد. آن‌ها بهتر است در مورد کشور خودشان صحبت و تعیین تکلیف کنند.

وی افزود: رسانه‌هایی هم که دنبال سوء استفاده هستند قطعا مثل ضدانقلاب به دنبال تخریب کشور ما هستند و ان‌شاالله به این نخواهند رسید. امیدواریم همه مردم از تیم حمایت کنند تا نتیجه خوبی بگیرد و احتیاجی هم به حمایت دیگران نداریم.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا