ورزش

برای یک هوادار: دلیل شادی گل خاص گریلیش برابر ایران

جک گریلیش، ستاره انگلیسی، گلش برابر تیم ملی ایران را به یکی از هواداران نوجوان این تیم تبدیل کرد.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی انگلیس روز گذشته در اولین دیدارش در جام جهانی 2022 قطر به مصاف ایران رفت و موفق شد با نتیجه پر گل 2-6 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
گریلیش در این بازی از ابتدا در ترکیب سه شیرها قرار نداشت و کار را از روی نیمکت شروع کرد اما در نیمه دوم و با دستور گرت ساوت‌گیت وارد زمین شد تا به تیم ملی کشورش کمک کند. 
او موفق شد در دقیقه 89 گل ششم تیم ملی کشورش و اولین گل خودش در این مسابقات را وارد دروازه ایران کند و پس از آن بود که شادی گل جالبی را در زمین به نمایش گذاشت که توجه بسیاری را نیز به خود جلب کرد. 

او پیش از این به یکی از هواداران متعصب و 11 ساله تیم ملی انگلیس قول داده بود که اولین گلش در جام جهانی با پیراهن تیم ملی انگلیس را با این شادی خاص به او تقدیم خواهد کرد و پس از باز کردن دروازه ایران روی قولش ماند. 
این هوادار که فینلی نام دارد پیش از این نامه‌ای را برای گریلیش فرستاده و از او برای این که در ایجاد آگاهی پیرامون بیماری خاص فلج مغزی که روی راه رفتن و حرکات بدن تاثیر می‌گذارد تلاش کرده تشکر کرده بود و حالا گل زیبای این بازیکن برابر ایران نیز به او اهدا شد که خودش نیز از این بیماری رنج می‌برد.
 

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا