شهرستان ها

جمعی از مددجویان بهزیستی اردبیل عازم مشهد مقدس شدند

اردبیل- مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: چهارمین کاروان زیارتی با حضور ۴۰ نفر از دختران مددجوی بهزیستی اردبیل به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد رضایی ظهر سه‌شنبه در آیین بدرقه این کاروان زیارتی اظهار کرد: چهارمین کاروان زیارتی با حضور ۴۰ نفر از دختران مددجوی بهزیستی اردبیل به مشهد مقدس اعزام شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از خیرین استان که زمینه اعزام این مددجویان را فراهم کردند، افزود: اعضای این کاروان که اکثر آنها زائر اولی بودند، در قالب اردوی یک هفته ای عازم مشهد مقدس شدند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل بیان کرد: برنامه های زیارتی این سفر به منظور تقویت روحیه ایمان و بهداشت معنوی افراد جامعه، تقویت معنویت، ایجاد نشاط، شادابی و توانمندی فرهنگی انجام می‌شود.

رضایی با بیان اینکه تا کنون ۱۶۸ نفر از فرزندان اعم از دختر و پسر تحت حمایت اداره کل بهزیستی از این سفر معنوی برخوردار بوده‌اند، خاطر نشان کرد: سازمان بهزیستی تلاش می‌کند تا در کنار فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب، سفری ماندگار در اذهان جامعه هدف خود به جا بگذارد.

وی افزود: امیدواریم در توانمندسازی همه‌جانبه جامعه هدف خصوصاً فرزندان اقدامات بسیار متنوع و متعددی انجام شود و با تقویت باورهای دینی به رشد کودکان و نوجوانان و آشنایی فرزندان با آداب زیارت توجه جدی داشته باشیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا