سیاسی

طراح پیشنهاد ممنوع‌الخروجی دانشجویان کدام نماینده بود؟

بررسی‌های ایلنا نشان می‌دهد که طراح پیشنهاد ممنوع‌الخروجی دانشجویان علی خضریان است، البته هنوز هیچ نماینده‌ای این طرح را امضا نکرده و عملا حتی در مرحله بررسی نیز قرار ندارد.


به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا منادی‌سفیدان رئیس کمیسیون آموزش ضمن مخالفت خود و کمیسیون متبوعش با هرگونه طرحی در خصوص ممنوع الخروج کردن دانشجویان در وقایع اخیر گفت: هیچ طرحی در این خصوص در دستور کار صحن یا کمیسیون آموزش مجلس قرار ندارد. گویا در قالب پیش طرح در سامانه قانونگذاری نمایندگان پیش‌نویس طرحی بارگذاری شده حتی هنوز به مرحله جمع آوری امضا از سوی نمایندگان نیز نرسیده است.

بررسی‌های ایلنا نشان می‌دهد که طراح این طرح علی خضریان است و هنوز هیچ نماینده‌ای آن را امضا نکرده و عملا حتی در مرحله بررسی نیز قرار ندارد.

پیش از این مهرداد ویس‌کرمی نماینده مردم خرم‌آباد و عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی هم در این خصوص به ایلنا گفت: بعید می‌دانم همچین چیزی باشد و اگر هم باشد به‌نظرم در فضای کنونی مطرح کردن برخی موضوعات بی‌سلیقگی است.

ویس‌کرمی عنوان کرد: بعید می‌دانم چنین مساله‌ای مطرح باشد اما اگر جدی شود، علی‌القاعده باید به کمیسیون آموزش بیاید اما تاکنون چنین چیزی را ندیدم، طرح باید به هیات رئیسه برود و ارجاع شود به کمیسیون در واقع به این آسانی نیست.

 


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا