شهرستان ها

شناسایی و حمایت از نخبه‌ها در اولویت باشد

اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شناسایی و حمایت از افراد مستعد و نخبه‌ها با برگزاری جشنوراه‌ها باید در اولویت باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی‌اصل ظهر چهارشنبه در جشنواره جهادگران علم و فناوری اردبیل با بیان اینکه این جشنواره گامی مؤثر در امیدآفرینی به شمار می‌رود، اظهار کرد: جشنواره جهادگران علم و فناوری فرصتی برای نمایش توانمندی‌های بسیجیان نخبه و بررسی نقاط ضعف موجود در عرصه علم و فناوری است که در این جشنوراه‌ها باید شناسایی و حمایت از افراد مستعد و نخبه‌ها در اولویت باشد.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره توجه به جامعه نخبگان از سوی مسئولان، ایجاد انگیزه‌های مضاعف برای ارائه هر چه بیشتر کارهای علمی و شناسایی دیگر نخبگان استان و معرفی آنان به دستگاه‌های اجرایی نیازمند است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بن اینکه باید از تمامی ظرفیت‌ها برای دستیابی به شعار سال جامه عمل بپوشانیم، گفت: انجام کارهای نوآورانه و خلاقانه پیشرفت و پیشبرد اهداف نظام اسلامی را رقم زده و درصدد هستیم تا مسیر را به سمت تحقق شعار سال و تشکیل شرکت‌های دانش‌بنیان سوق دهیم و عزت و سربلندی ملت‌ها را رقم بزنیم.

سردار محمدی بیان کرد: سرمایه فکری و نیروی انسانی در دنیا جزو مهم‌ترین سرمایه است و به برکت نظام جمهوری اسلامی افرادی داریم که به بازوی توانمند علم و فناوری کشور تبدیل شده‌اند و تاکنون به موازات پیشرفت علمی در کشور به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: هر چه داریم مدیون خون پاک شهدای والامقامی هستیم که با گذشت از جان و مال و فرزندان خود درس بزرگ ایثار، شجاعت و دلاورمردی را در جامعه به یک اصل نهادینه و مهم تبدیل کرده‌اند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا