ورزش

بنتو: سون فردا بازی می‌کند، والورده مثل دی‌بروینه است

هدف ما صعود به یک هشتم نهایی است

پائولو بنتو امروز تایید کرد که سون هیونگ مین فردا برابر اروگوئه بازی خواهد کرد. او همچنین فده والورده را با کوین دی‌بروینه مقایسه کرد و گفت که بهترین های دنیا در پست خودشان هستند.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی کره جنوبی فردا در اولین بازی خود در جام جهانی 2022 به مصاف اروگوئه خواهد رفت. یکی از ابهامات مهم ترکیب اصلی کره جنوبی، سون یونگ مین بود که به دلیل مصدومیت اخیر از ناحیه صورت شرایط خوبی نداشت ولی پائولو بنتو تایید کرد که او فردا به میدان خواهد رفت.

بنتو گفت:«سون شرایط بهتری نسبت به روزهای قبل دارد و با ماسک محافظ صورت بازی خواهد کرد. او از لحاظ بدنی روی فرم است و در ترکیب خواهد بود ولی هانگ هی چان به دلیل مصدومیت در دسترس نیست.»

بنتو در مورد تیم اروگوئه گفت:«آنها بازیکن فوق العاده ای مثل فده والورده دارند. او از لحا فنی کیفیتی فوق العاده دارد و فرم بدنی او در سطحی دیگر است. من او را با کوین دی‌بروینه مقایسه می کنم و از نظر من این دو بهترین بازیکنان دنیا در پست خودشان هستند. نقش والورده در برنامه های تاکتیکی اروگوئه بسیار زیاد است و او می تواند سرنوشت یک بازی را تعیین کند. اروگوئه چه به لحاظ توانایی های فردی بازیکنانش و چه به عنوان یک تیم، بسیار قدرتمند است.»

بنتو ادامه داد:«اروگوئه در تمام زمینه ها تیمی سازمان یافته است و تیمی است که شانس های گلزنی اندکی به شما می دهد. بازیکنان باتجربه ای دارد که برای بهترین تیم های دنیا بازی می کنند. بازی بسیار سختی خواهد بود و برای موفقیت برابر چنین تیمی، باید بهترین نمایش را ارائه داد.»

بنتو در مورد هدف کره جنوبی در جام جهانی گفت:«می خواهیم برابر حریفان‌مان به بهترین شکل مبارزه کنیم. پرتغال و غنا، دیگر تیم های گروه‌مان بسیار قدرتمند هستند و می دانیم که کار دشواری پیش رو داریم ولی هدف ما صعود از این گروه است. کره تنها دو بار در تاریخش راهی یک هشتم نهایی شده و این می تواند سومین بار باشد. بازی به بازی پیش خواهیم رفت.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا