شهرستان ها

بانک‌ها همراهی لازم برای پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی ندارند

قزوین- نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک‌های عامل در حوزه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی همراهی و همکاری لازم را ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه محمدبیگی در نشست دانشجویان با رئیس بنیاد شهید امور ایثار گران که بعدازظهر چهارشنبه در سالن اجتماعات بوستان دانشگاه امام خمینی (ره) استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: قزوین از گذشته‌های دور مهد پرورش فرهنگ ایثار و شهادت است و در انقلاب با تقدیم شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافع وطن پای انقلاب مانده است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متأسفانه شرکت‌هایی ذیل بنیاد شهید هستند که زیان ده بوده و از مسیر اصلی فاصله گرفته‌اند، برای مثال اردوگاه جهان آرا طی واگذاری به بخش خصوصی خانواده شهدا دیگر امکان بهره‌مندی از اردوگاه را ندارند.

این مسئول ابراز کرد: امروز بسیاری از خانواده شهدا و جانبازان از شرایط مناسب زندگی بهرمند نیستند و بسیاری از خانواده شهدا دارای مشکلات معیشتی و مسکن هستند که لازم است نسبت به این مسائل تعابیری انجام شود.

وی ادامه داد: مسئله دیگر مختص به وام اشتغالزایی است و متأسفانه بانک‌ها همراهی و همکاری لازم با طرح‌ها اشتغالزایی را ندارند.

این مسئول در پایان با بیان اینکه باتوجه به شرایط کنونی لازم است تعاملات بانکی نسبت به اهدا وام‌های کم‌بهره ورود جدی داشته باشند یادآور شد: مراکز فنی و حرفه‌ای نیز نسبت به ترغیب وام‌های کم بهره و اشتغالزایی مذاکرات لازم را انجام دهند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا