شهرستان ها

خیلی از خواص در اتفاقات اخیر رفتار مناسبی نداشتند

قروه- نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: خیلی از افراد که ادعایی داشتند، در این اتفاقات اخیر رفتار مناسبی را نشان ندادند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی چهارشنبه شب در یادواره شهدای شهر دلبران اظهار کرد: مجالس و محافل شهدا دارای نورانیت و تقدس خاصی است.

وی با اشاره به آیه ۲۳ سوره احزاب افزود: یک شهید یا مجاهد یا انسان تلاشگر در عرصه معنویت و زندگی دارای چند شاخصه مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: شرایط فراهم نمی‌شود که همه مؤمنین پا به عرصه جهاد بگذارند و شهدا برگزیدگان و انتخاب شدگان از طرف پروردگار خود هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: شهدا انسان‌های صدیق و راستگویی هستند که با صداقت و یک رنگی قدم به میدان جهاد می‌گذارند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا مؤمنانی هستند اهل نماز و جهاد و خمس و زکات که با خدای خود معامله و عهد بسته و در مسیر الهی وفادار به عهد و پیمان خویش هستند.

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار داشت: شهدا انسان‌های والامقامی بوده که رنگ عوض نکرده و با خلوص نیت پایبند به تصمیم و عهد خود هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: خیلی از افراد که ادعایی داشتند، در این اتفاقات اخیر رفتار مناسبی را نشان ندادند.

وی تصریح کرد: این کشور مملکت صاحب الزمان است و احدی نمی‌تواند به این کشور گزندی وارد کند چرا که در این کشور پرچم و علم امام حسین (ع) و اسلام بالا و بر افراشته است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا