سینمای ایران و جهان

جاذبه‌های گردشگری استان زنجان را ازتلویزیون تماشا کنید

در برنامه «به‌ خانه بر میگردیم»؛

برنامه عصرگاهی «به خانه بر میگردیم» پنجشنبه سوم آذر میزبان استان زنجان می‌شود تا مخاطبان را با جاذبه‌های استان زنجان آشنا کند.  

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه «به خانه برمیگردیم» که روزهای پنجشنبه میزبان اقوام مختلف ایرانی است امروز ۳ آذر با هدف آشنایی مخاطبان با استان زنجان، به معرفی صنایع دستی این استان، آداب و رسوم، جاذبه‌های گردشگری و آشنایی با چهرها و نخبگان این استان می پردازد.

این برنامه در هفته های گذشته میزبان استان‌های لرستان و گیلان، قزوین و همدان در استودیو نرگس برنامه به «خانه بر میگردیم» بود.

این برنامه روز پنجشنبه سوم آذر، در بخش آشپزی میزبان خدیجه فیروزی آشپز نمونه استان زنجان است تا غذای مخصوص این استان را به مخاطبان آموزش دهد. همچنین میز آشپزخانه مخاطبان را با دیگر غذاها و شیرینی های سنتی این استان آشنا می‌کند.

لیلا طارمچی از هنرمندان استان زنجان که به عنوان کارآفرین برتر این استان شناخته شده است، به آموزش هنر میناکاری روی مس و به منظور آشنایی مردم با هنرهای دستی این استان به معرفی دیگر صنایع مربوط به این استان نیز می‌پردازد.

شهباز فتحی از خوانندگان مطرح این استان نیز قطعات زیبایی را در وصف استان زنجان و همینطور در وصف کشور ایران با زبان آذری تقدیم بینندگان می‌کند.

حکیمه تیموری نیا پژوهشگر پسا دکتری بنیاد ملی نخبگان دانشگاه زنجان نیز مهمان ویژه این قسمت از برنامه است تا از راه های کسب موفقیت خود برای مخاطبان سخن بگوید. ضمن اینکه در فواصل برنامه نیز آیتم های معرفی استان زنجان و نماهنگ هایی با تصاویر این استان زیبا تقدیم مخاطبان می شود.

راحله علیمرادزاده متخصص طب سالمندی نیز مهمان بخش پزشکی برنامه است تا نکات حائز اهمیتی را پیرامون مراقبت از سالمندان در فصل سرما تقدیم مخاطبان کنند.

این برنامه کاری از گروه خانواده و کودک است که به تهیه کنندگی زهرا خردمندنیک و با اجرای زینب پورابراهیم و حسین مولایی پنجشنبه ساعت ۱۶:۳۰ روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا