شهرستان ها

یادواره شهدای دانش آموز در شهرستان چابهار برگزار شد

چابهار- به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، یادواره شهدای دانش آموز در شهرستان چابهار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان چابهار در مراسم یادواره شهدا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رشادت‌های بسیجیان، از بسیج به عنوان شجره طیبه و نماد خلوص نیت یاد کرد و جهاد و تلاش بسیجیان در دفاع از ارزش‌های دینی، سازندگی و کمک به محرومان جامعه را مورد اشاره قرار داد.

سرحدی افزود: فرهنگ بسیجی برگرفته از سیره ائمه اطهار و بزرگان دین بوده و بسیجی کسی است که در حفظ ارزش‌های دینی و کمک به محرومین حتی از جان خود می‌گذرد.

وی ادامه داد: شهدای ما بسیار زیبا غرق در تفکر بسیجی به ندای امام راحل لبیک گفته و جان خود را تقدیم آرمان اسلام و انقلاب کردند.

همچنین در این مراسم مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه شهرستان چابهار با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس و شهدای اخیر خاطر نشان کرد: ما برای حفظ عفت، حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی و حفظ اعتقاداتمان و سیره ائمه اطهار خون‌ها داده ایم.

حجت الاسلام بامری ادامه داد: زنان ایرانی به عنوان الگویی برای تمامی زنان مسلمان جهان در حفظ ارزش‌های انسانی و اسلامی هستند.

بنابراین گزاررش، این مراسم با همکاری مدیریت آموزش و پرورش چابهار و با حضور مدیران و مسئولان ادارت، حوزه بسیج ادارات، بسیجیان و دانش آموزان برگزار شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا