سینمای ایران و جهان

نمایش «هم نفس با گرگ» در اهواز برگزار می‌شود

به مدت ۱۰ شب متوالی؛

اهواز- نمایش صحنه‌ای «هم نفس با گرگ» که از سوی هنرمندان گروه تئاتر «آئین مردم» خوزستان تهیه و تولید شده است، به مدت ۱۰ شب متوالی در اهواز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش صحنه‌ای «هم نفس با گرگ» با بهره‌گیری از توانایی هنرمندان باتجربه و شناخته شده تئاتر خوزستان به نویسندگی «یوسف مداحیان» و کارگردانی «مصطفی بوعذار» از اول آذر ماه به مدت ۱۰ شب پذیرای عموم مخاطبان و شهروندان اهوازی خواهد بود.

این نمایش روایتی تاریخی از منظومه گنجوی را در بستر آئین‌های بومی خوزستان به تصویر می‌کشد و با استفاده از عناصر نمایشی، قصه‌ای جذاب را به روی صحنه باز آفرینی می‌کند.

در این نمایش مجید گراوندیان، رضا مزرعه، مهرداد انجینی، اشرف احمدی، احمد خدری و ایرج قل رومزی ایفای نقش می‌کنند.

از سایر عوامل این نمایش می‌توان به «پیمان شالبافان» دستیار کارگردان، «نسرین ارجمندی» طراح لباس، «هاشم اهوازی» ساخت و اجرای دکور، «پیمان ترکاشوند» طراح و نورپرداز، «فاطمه شریفی و فاطمه بحرینی» طراحی و ساخت عروسک و ماسک، «مهین گلگیری» مدیر هماهنگی اجرا، «سید میلاد هاشمی» صدا بردار، «رضا افرا» هماهنگی سالن، «احمد خدری، ایرج قل رومزی و مهدی بوعذار» بازی‌سازان، «محمد علی عچرش» نوازنده عود، «عباس شجیرات» نوازنده نی و ضرب، «مرتضی بوعذار و معصومه عموری» ناظر کیفی و «سید جلال حسینی» مشاور هنری اشاره کرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا